مقالات

چمن مصنوعی برای ویلا

چمن مصنوعی برای ویلا

چمن مصنوعی برای ویلا یکی از بهترین گزینه های محوطه سازی و طراحی فضای سبز به شمار می آید. اغلب افرادی که خانه های ویلایی دارند برای زیبا سازی محیط زندگی شان تصمیم به خرید چمن مصنوعی می گیرند. این چمن ها نیازی به آبیاری و هرس کردن ندارند، به همین خاطر مورد توجه اغلب صاحبان ویلا در مناطق مختلف تهران یا شهرهای شمالی قرار می گیرند.

در این مطلب به بررسی کامل محوطه سازی ویلا و طراحی فضای سبز با چمن مصنوعی می پردازیم و چندین ایده برای تزئین حیاط ویلا با چمن های مصنوعی را به شما معرفی می کنیم.

چمن مصنوعی برای حیاط ویلا

یکی از بهترین مکان ها برای نصب چمن مصنوعی حیاط ویلا است که در زیباتر شدن محوطه بسیار موثر است. در بیشتر خانه های ویلایی برای استفاده بهتر از فضای موجود از میز و تعدادی صندلی برای سرو میان وعده استفاده می کنند. همچنین می توان با استفاده از چمن مصنوعی نمای بهتری به حیاط ویلای خود بدهید و از محیط سرسبز و زیبای محوطه لذت ببرید.

باغچه فضای مناسبی برای نصب چمن مصنوعی است که می تواند به زیباتر شدن حیاط ویلای شما کمک کند. برای نصب چمن مصنوعی در باغچه می توانید برای زیرسازی از سنگ ریزه استفاده کنید. به این صورت که سطح خاک باغچه را کاملاً با سنگ های نخودی پوشش می دهید سپس آن را محکم می کوبید تا کاملاً فشرده شود. بعد می توانید چمن مصنوعی را بر روی خاک باغچه نصب کنید. البته می توانید بصورت کامل بر روی خاک باغچه بتن بریزید و بعد چمن مصنوعی را بر روی آن نصب کنید. در هر صورت باید دقت کنید که سیستم زهکش مناسبی را برای تخلیه بهتر آب از زیر چمن مصنوعی فراهم آورید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید به مقاله چمن مصنوعی برای حیاط که مراجعه نمایید.

چمن مصنوعی مناسب برای خانه های ویلایی

اغلب خانه های ویلایی به خصوص ویلاهای شمال با چمن مصنوعی تزئینی شده اند و از این محصول در طراحی فضای سبز و محوطه سازی در آنها استفاده شده است. از مزیت های استفاده از چمن های مصنوعی برای محوطه سازی در ویلا ، قیمت پایین و نصب سریع و راحت و همچنین نگهداری ساده و کم هزینه آن می باشد. به همین خاطر افرادی که قصد طراحی فضای سبز ویلای خود را دارند سعی می کنند از چمن مصنوعی برای اینکار استفاده کنند.

این چمن ها دارای انواع مختلفی می باشد، که بهترین جنس آن پلی اتیلن است. پلی اتیلن بسیار نرم و قابل انعطاف بوده و دارای کیفیت و دوام بالایی نیز می باشد. چمن مصنوعی پلی اتیلن حداقل ۱۰ سال دوام می آورد و الیاف آن در برابر تابش نور خورشید بسیار مقاوم هستند.

اگر شما قصد خرید چمن مصنوعی برای ویلا و حیاط خانه تان را دارید بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که دارای ارتفاع ۲۵ میلیمتری هستند. برخی از مدل های چمن مصنوعی بصورت دو بافت تولید می شوند و ظاهری بسیار شبیه تر به چمن طبیعی دارند. اگر می خواهید محوطه سازی ویلا با چمن مصنوعی به گونه ای باشد که کاملا طبیعی بنظر برسد شاید بهترین انتخاب استفاده از چمن مصنوعی طرح پاییز است. این محصول به دلیل داشتن رشته های زرد ، نارنجی و قهوه ای رنگ در میان الیاف سبز چمن ، ظاهری بسیار طبیعی تر به حیاط ویلای شما می دهند و زیبایی خاصی دارند.

چمن مصنوعی ارزان قیمت

نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

یکی از انواع چمن مصنوعی، استفاده از این محصول در بین سنگ و موزاییک های کف حیاط ویلا می باشد. با استفاده از این ایده می توانید حالت خشک و خسته کننده سنگ هایی که در محوطه ویلا استفاده شده اند را از بین برده و حیاط ویلای خود را به زیبایی تزئین کنید. اگر می خواهید از چمن مصنوعی بین سنگی برای حیاط ویلا استفاده کنید باید دقت داشته باشید که ارتفاع الیاف چمن باید حداقل ۱ تا ۲ سانتیمتر از لبه سنگ یا موزاییک ها بالاتر باشد تا نمای زیباتری داشته باشد. به علاوه به علت تردد بالایی که در حیاط ویلا و بر روی سنگ فرش کف حیاط وجود دارد می بایست از چمن هایی که دارای تراکم بالا و مقاومت بیشتری هستند استفاده کنید. در صورتی که مایل هستید درباره چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک اطلاعات بیشتری بدست آورید به مقاله ای که در همین خصوص نوشته شده است مراجعه کنید.

در اغلب ویلا هایی که در تهران یا مناطق شمال کشور وجود دارند حتما از سنگ یا واش بتن برای تزئین حیاط و محوطه سازی استفاده می شود. معمولا سنگ ها بسیار بزرگ و به شکل مربع هستند. در ویلا هایی که دارای طراحی فضای سبز خاص و شیکی هستند به منظور زیباتر شدن محیط از چمن مصنوعی بین سنگ برای تزئین حیاط استفاده می کنند. این چمن ها معمولا دارای ارتفاع ۳۵ میلیمتری بوده و چند سانتی متر از سنگ بالاتر نصب می شوند.

با وجود اینکه اغلب افراد برای حیاط ویلا از واش بتن یا تکه سنگ های بزرگ استفاده می کنند، اما برخی از ویلا ها به خصوص در شمال کشور از موزاییک برای محوطه سازی استفاده شده است. در این صورت هم می توان از چمن مصنوعی بین موزاییک ها استفاده کرد تا زیبایی خانه ویلایی شما چند برابر بیشتر شود.

معمولا برش های چمن مصنوعی بین سنگ در ویلا و حیاط های بزرگ بصورت باریکه هایی هستند که بر اساس ابعاد سنگ یا واش بتن انتخاب شده و ارتفاع چمن نیز بر اساس عمق و ارتفاع سنگ تعیین می شود. تا بعد از نصب حداقل ۱ تا ۲ سانتیمتر از فضای بین سنگ بیرون بزند و حیاط ویلا را زیباتر کند.

تاثیر نصب چمن مصنوعی بر قیمت ویلا

اگر در کار خرید و فروش ویلا هستید به خصوص ویلا در شمال شاید بهترین ایده برای افزایش قیمت این خانه های رویایی نصب چمن مصنوعی در ویلا باشد. این محصول که یکی از بهترین گزینه ها برای محوطه سازی و طراحی فضای سبز محسوب می شود، می تواند نقش بسیار زیادی در افزایش قیمت خانه های ویلایی داشته باشد و به کسب سود بیشتر برای شما کمک کند.

طبق تجربه چندین ساله در زمینه نصب و فروش چمن مصنوعی استفاده از این محصول برای ویلا می تواند تا ۲۰% در افزایش قیمت تمام شده این خانه های شیک و زیبا تاثیرگذار باشد.

قیمت چمن مصنوعی برای ویلا

خوشبختانه چمن های مصنوعی یکی از محصولاتی هستند که به دلیل داشتن تنوع بسیار زیاد رنج قیمت بسیار گسترده ای دارند. به عنوان مثال از متری ۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است و شما می توانید بر اساس بودجه یا نوع کاربری مورد نظرتان اقدام به خرید چمن مصنوعی نمایید.

در ادامه چند مدل از بهترین چمن های مصنوعی برای ویلا با قیمت مناسب را مشاهده می کنید. اما اگر می خواهید تعداد بیشتری از این محصول را مشاهده کنید و انتخاب راحت تری داشته باشید بهتر است از فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز دیدن نمایید.

در صفحه ای که همه محصولات در فروشگاه قابل مشاهده هستند در سمت چپ یک لیست را مشاده می کنید که بر اساس نوع کاربرد انواع چمن را مشخص کرده است. بنابراین با کلیک کردن بر روی هرکدام می توانید فقط همان محصولات را مشاهده کنید. البته اگر در حال مشاهده وب سایت با گوشی موبایل هستید، این لیست در انتهای صفحه قرار دارد.

قیمت چمن مصنوعی برای ویلا از متری ۸۴۰۰۰ تومان تا متری ۱۵۹۰۰۰ تومان متغیر است. البته برخی از مدل هایی که مشاهده می کنید دارای ارتفاع ۱۴ میلیمتری هستند که برای نصب در ویلا چندان مناسب نیست. اما اگر ویلای شما دارای تراس باشد می توانید از این چمن مصنوعی برای بالکن استفاده نمایید.

نحوه نگهداری و شستشوی چمن مصنوعی ویلا

همانطور که می دانید چمن های طبیعی هزینه نگهداری بسیار زیادی دارند. از طرف دیگر زحمت بسیار زیادی هم برای نگهداری آنها لازم است. ویلا هایی که از چمن طبیعی برای تزئین حیاط و محوطه سازی استفاده می کنند بصورت مدام باید هرس شوند، به آبیاری مداوم نیاز دارند، همواره باید از کودهای گیاهی و شیمیایی برای چمن های طبیعی استفاده شود. به سمپاشی و هرس کردن نیاز دارند. با وجود این همه مشکلاتی که این چمن ها دارند بهترین راه استفاده از چمن مصنوعی برای ویلا و خانه هایی است که دارای حیاط بزرگ هستند.

شستشوی چمن مصنوعی

اگر از چمن مصنوعی برای ویلا استفاده می کنید نیازی به هرس کردن، کود و سمپاشی و آبیاری ندارید. در برخی خانه های ویلایی که درختان زیادی در حیاط دارند آن هم فقط در فصل پاییز به صورت هفته گی نیاز به تمیزکردن و جارو کردن برگ درختانی را دارید که بر زمین افتاده اند. اما شستشوی چمن مصنوعی بسیار ساده است، می توانید از واتر جت استفاده کنید و یا با استفاده از یک شلنگ باغ بانی بصورت کامل سطح چمن را شستشو دهید تا کاملا تمیز شود. بعد می توانید از برس های مخصوص برای شانه کردن الیاف چمن استفاده کنید. تا مانند روز اول بصورت مستقیم به ایستند. این برس ها از جنس پلاستیک هستند.

فروشگاه اینترنتی حیاط سبز بام سبز

اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای ویلا با قیمت مناسب را دارید می توانید پیش از اقدام به خرید از مشاوره رایگان همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. کارشناسان مشاور همواره در ساعات اداری آماده پاسخگویی به تمام پرسش های شما درباره انواع چمن بوده و می توانند برای یک انتخاب خوب متناسب با بودجه تان به شما مشاوره دهند.

فروشگاه اینترنتی حیاط سبز بام سبز یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش چمن مصنوعی در تهران و شهرستان ها است. شما در هر نقطه ای از کشور عزیزمان که باشید می توانید از بصورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. بعد از هر درخواست کارشناسان واحد فروش با شما تماس میگیرند و سپس سفارش شما را در کمترین زمان ممکن برای تان ارسال می کنند.

فروشگاه چمن مصنوعی

به خاطر وجود بیماری کرونا کلیه بسته هایی که از طرف فروشگاه حیاط سبز بام سبز برای تان ارسال می شود ضد عفونی شده و پروتکل های بهداشتی در همه مراحل بسته بندی و ارسال رعایت می شود. اگر نیاز به خدمات نصب داشته باشید هم می توانید با شرکت تماس بگیرید تا اقدامات لازم انجام شود.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *