مقالات

خرید چمن مصنوعی تزئینی برای بالکن

چمن مصنوعی تزئینی برای بالکن

اگر در اپارتمان زندگی می کنید و یا یک خانه ویلایی دارید ممکن است بخواهید برای بالکن یا تراس خانه تان فضایی ایجاد کنید که بتوانید اوقات فراغت خود و خانوادتان را در آن به خوبی بگذرانید. یکی از بهترین ایده هایی که به ذهن می رسد استفاده از چمن مصنوعی است. این محصول دارای انواع مختلفی است و مدل های متنوعی دارد. به علاوه از نظر قیمت هم مقرون به صرفه هستند و برای تزئین بالکن بسیار مناسب هستند.

چمن مصنوعی برای بالکن

در این مطلب سعی کرده ایم تا چند ایده بسیار جذاب برای استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در بالکن را به شما معرفی کنیم. ایده هایی که می تواند تراس خانه تان را به محیطی بسیار شیک و زیبا برای گذران اوقات فراغت و بازی برای بچه ها تبدیل کند.

اگر می خواهید از چمن مصنوعی برای بالکن استفاده کنید گزینه های زیادی پیش روی شماست. این محصول تنوع بسیار زیادی دارد و شما می توانید از میان چندین طرح بهترین مدل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. قیمت چمن مصنوعی از متری ۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است. معمولا چمن هایی که دارای ارتفاع بیشتری هستند و بافت طبیعی دارند دارای قیمت بالاتری هم هستند.

چمن مصنوعی تزئینی چیست؟

پیش از اینکه به سراغ ایده هایی برای تزئین بالکن با چمن مصنوعی برویم، بهتر است که درباره این محصول بیشتر بدانیم. چمن های مصنوعی از موادی نظیر پلی اتیلن و نایلون تولید می شوند. پلی اتیلن یکی از بهترین و با کیفیت ترین موادی است که در تولید چمن های مصنوعی تزئینی استفاده می شود. این ماده بسیار نرم بوده و دوام بالایی دارد. پلی اتیلن قابلیت ارتجاعی زیادی داشته و بسیار منعطف می باشد. از این جهت در تولید چمن مصنوعی بسیار کاربرد دارد.

چمن مصنوعی تزئینی برای بالکن

مکان های زیادی وجود دارند که می توانید آنجا را با استفاده از این چمن ها تزئین کنید. به عنوان مثال بالکن و تراس یکی از مکان هایی هستند که تزئین کردن آنها با چمن مصنوعی می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد. از طرف دیگر بالکن و تراس های بزرگ که امکان بازی کردن و دویدن بچه ها در انجا وجود دارد، می تواند با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی پوشش داده شود. به دلیل نرم بودن الیاف این محصول، حتی اگر کود شما بر روی زمین بیفتد الیاف چمن مصنوعی مانع از آسیب دیدن آنها می شوند.

چمن مصنوعی بهاره برای تزئین بالکن

چم نهای بهاره دارای رنگ سبز بسیار زیبایی هستند و در دو نوع تک بافت و دوبافت ساخته می شوند. چمن های تزئینی دوبافت دارای دو رنگ متفاوت مانند سبز تیره و روشن می باشند و نمای بسیار زیبایی به تراس خانه شما می دهند. شما می توانید در کناز چمن های تزئینی از محصولات دیگری مانند کاشی و چوب های ترمو نیز استفاده کنید تا تراس خانه تان زیباتر شود.

چمن مصنوعی بهاره

برای تزئین بالکن می توانید بخشی از فضای تراس را با چمن مصنوعی تزئینی پوشش دهید و قسمت های دیگر را با استفاده از گلدان های طبیعی و گیاهان سرسبز و زیبا تزئین کنید. همچنین می توانید در جلوی درب ورودی بالکن از سنگ ریزه های سفید یا یک تکه چوب ترمو استفاده کنید و تراس تان را زیباتر نمایید.

قرار دادن باربیکیو بر روی چمن مصنوعی

برخی از خانه دارای بالکن بسیار بزرگی هستند به نحوی که می توانند از باربیکیو در بخشی از این فضا استفاده کنند. همانطور که میدانید حرارت ناشی از کباب کردن مواد غذایی بر روی باربیکیو می تواند حرارت بالایی تولید کند. اگر بخواهید باربیکیو را بر روی چمن مصنوعی قرار دهید احتمال اینکه به چمن ها آسیب بزند بسیار زیاد است و قطعا این مورد چیزی نیست که شما بخواهید.

برای همین باید در بخشی از بالکن که می خواهید در آنجا از باربیکیو استفاده کنید چمن مصنوعی نصب نکنید. با وجود اینکه این محصولات در برابر حرارت مقاومت می کنند و خاصیت نسوز دارند، اما حرارت می تواند باعث جمع شدن و به هم ریختن شکل الیاف من های تزئینی شود. بنابراین اگر می خواهید که حتما باربیکیو بر روی چمن مصنوعی تزئینی نصب شود، از یک تکه چوب ترمو به عنوان پوشش محافظ استفاده نمایید.

قرار دادن میز وصندلی بر روی چمن تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی به منظور زیبا سازی محیط استفاده می شود. این محصول بسیار مقاوم و با دوام است و در کمترین حالت تا ۱۰ سال طول عمر دارد. بنابراین خیالتان از این موضوع کاملا راحت باشد. اما اگر قصد قرار دادن مبلمان و میز و صندلی بر روی چمن های تزئینی را دارید ممکن است در دراز مدت باعث کوبیده شدن الیاف چمن شده و آن را دفرمه کند. هر چند اگر میز و صندلی بر روی چمن مصنوعی کشیده نشود آسیبی به آن نمی زند. بنابراین اگر مدام در حال جابجایی مبلمان خود بر روی فضای بالکن یا روف گاردن نیستید، قرار دادن میز وصندلی هیچ مشکلی ندارد.

تزئین تراس با گل های طبیعی در کنار چمن مصنوعی

همه ما به گل ها و گیاهان طبیعی علاقه مند هستیم. و از این محصولات برای تزئین فضاهای بسیاری در خانه و آپارتمان و حتی محل کار خود استفاده می کنیم. یکی دیگر از ایده هایی که می تواند در زمینه تزئین تراس با چمن مصنوعی مطرح شود، قرار دادن گلدان های گل و گیاهان طبیعی بر روی چمن مصنوعی تزئینی است. کاری که باید بکنید این است که ایتدا چمن ها را به خوبی نصب کنید و سپس در گوشه و کنار بالکن از چند گلدان گل و گیاهان طبیعی استفاده کنید. ترکیب نمای طبیعی با مصنوعی و یک تضاد بسیار زیبا را ایجاد می کند و می تواند محل مناسبی برای دورهمی های خانوادگی یا دوستانه باشد.

قیمت چمن مصنوعی تزئینی برای تراس

فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز یکی از بزرگترین تولید کننده های چمن مصنوعی در تهران است که می تواند نیاز سایر شهرستان ها به این محصول را تامین کند. اگر می خواهید از این چمن ها برای تزئین فضاهای مختلف در خانه و محل کارتان استفاده کنید فقط کافی است تا به فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز مراجعه کنید. محصولات متنوع و با تنوع بالای طرح یکی از مزیت های خرید چمن از این فروشگاه است. نگران قیمت چمن مصنوعی نباشید ما تمام تلاش خود را کرده ایم که قیمت هایی که برای محصولات خود تعیین می کنیم کاملا منصفانه باشد.

این رعایت انصاف علاوه بر قیمت گذاری در کیفیت ساخت هم رعایت شده است. همه محصولات ما حداقل ۱۰ سال دوام دارند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند. چمن هایی که در شرکت حیاط سبز بام سبز تولید می شوند از بهترین مواد اولیه ساخته شده و دارای طرح های بروز و بسیار زیبا می باشند.

شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید هر مدل چمن مصنوعی که دوست داشته باشید را از فروشگاه ما خرید کنید. اگر در حین خرید یا پیش از آن نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره داشتید فقط کافی است که با واحد فروش شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن و به بهترین صورت شما را برای خرید چمن مصنوعی راهنمایی کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *