مقالات

چمن مصنوعی جلوی مغازه

چمن مصنوعی جلوی مغازه

بنظر شما می شود از چمن مصنوعی برای جلو و کف مغازه استفاده کرد؟ یا مانند بسیاری از افراد فکر می کنید که فقط چمن مصنوعی برای زمین فوتبال و زمین های ورزشی استفاده می شود؟ جالب است بدانید از این محصول برای موارد مختلف استفاده می شود. چمن مصنوعی ایده جالبی تزئین کف مغازه و جلو فروشگاه ها است و می تواند باعث زیباتر شدن محل کسب و کار شما شود و مشتری های بیشتری را برای خرید از مغازه شما جذب کند. همانطور که می دانید رنگ سبز بسیار آرامش بخش بوده و می تواند حس اطمینان را نیز به افراد منتقل کند برای همین با استفاده از این محصول می توانید فروش خود را افزایش دهید.

برای همین اگر می خواهید با کمترین هزینه دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید شاید استفاده از چمن مصنوعی برای جلوی مغازه ایده ای عالی و مقرون به صرفه باشد.

چمن مصنوعی برای کف مغازه چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که گفته شد از چمن مصنوعی برای موارد گوناگون استفاده می شود. در ادامه به بررسی مزایای نصب چمن مصنوعی برای کف مغازه اشاره می کنیم:

  • یکی از مزایای مهم این محصول این است که در هر شرایط آب و هوایی قابل نصب می باشد.
  • چمن مصنوعی دارای ظاهری طبیعی و بسیار زیبا است.
  • چمن مصنوعی قابل شستشو بوده و تمیز کردن و نظافت آن بسیار ساده است.
  • چمن مصنوعی برای جلو مغازه از الیاف با کیفیت و مناسب مکان های پرتردد تولید می شود، برای همین ماندگاری بالایی دارد.
  • تنوع در طرح، مدل و رنگ بندی از مهم ترین مزایای این محصول است.
  • باعث جلب توجه عابرین می شود و می تواند در افزایش فروش محصولات شما موثر باشد.
  • نصب چمن مصنوعی در مغازه می تواند از سُر خوردن شما و مشتریان تان جلوگیری کند و در صورت زمین خوردن کمتر آسیب می بینید.
  • مغازه هایی که از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش استفاده می کنند نمای زیباتری دارند و احساس آرامش را در مشتری القا می کنند.

تغییر دکوراسیون مغازه با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی برای کف مغازه می تواند یک گزینه عالی برای ایجاد تغیر در دکوراسیون فروشگاه شما باشد. علاوه بر این می توانید از چمن مصنوعی برای جلوی مغازه و فروشگاه خود برای تزئین فضای خارجی نیز استفاده کنید.

قابلیت نصب چمن مصنوعی روی کفپوش

چمن مصنوعی یکی از بهترین کفپوش ها برای مغازه است. اما اگر پیش از این کف مغازه خود را با کفپوش های دیگر پوشانده باشید، باز هم می توانید از چمن مصنوعی برای پوشش کف مغازه استفاده کنید. البته سعی کنید از کفپوش های چمنی با ارتفاع کوتاه و تراکم بالا استفاده کنید، زیرا ماندگاری بیشتری دارند و تمیز کردن آنها ساده تر است.

چمن مصنوعی برای ویترین مغازه

علاوه بر اینکه از چمن مصنوعی برای کف و جلو مغازه استفاده می شود، می توانید از این محصول برای تزئین ویترین مغازه نیز استفاده کنید. بسیاری از فروشگاه های کوچک و بزرگ از چمن مصنوعی برای تزئین ویترین مغازه خود استفاده می کنند. یکی از انواع چمن های مصنوعی پرفروش برای ویترین مغازه مدل های بهاره هستند که سبز رنگ بوده و بسیار زیبا می باشند.

نصب چمن مصنوعی روی پله مغازه

چمن مصنوعی برای روی پله مغازه

ورودی بسیاری از مغازه ها دارای پله است، برای تزئین پله های مغازه می توانید از چمن مصنوعی با الیاف کوتاه استفاده کنید و زیبای فروشگاه خود را چند برابر نمایید. همچنین فروشگاه هایی که بر روی پله های ورودی شان چمن مصنوعی نصب شده باشد ایمن تر بوده و کمتر امکان سُر خوردن کودکان یا سالمندان وجود دارد.

از چمن مصنوعی فقط برای جلوی مغازه استفاده نمی شود بلکه دارای کاربردهای متعددی می باشد:

  • بالکن و تراس
  • روف گاردن و پشت بام
  • حیاط خانه، ویلا، مهد کودک و مدرسه
  • بین سنگ و موزاییک

چمن مصنوعی مناسب برای جلوی مغازه

اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای کف مغازه یا فروشگاه خود را دارید ابتدا باید بدانید کدام چمن مصنوعی برای این منظور مناسب است:

ارتفاع : برای مغازه های پرتردد از چمن های تزئینی با ارتفاع کوتاه استفاده کنید. زیرا هرچه ارتفاع الیاف کمتر باشد دوام آن افزایش یافته و راحت تر تمیز می شود.

رنگ بندی : انواع مختلفی از چمن مصنوعی برای جلوی مغازه وجود دارند که هر کدام دارای رنگ بندی متنوعی هستند. اغلب از چمن های مصنوعی سبز و بهاره استفاده می کنند اما می توانید از چمن های تزئینی پاییزه هم استفاده کنید که ظاهری به مراتب طبیعی تر دارند.

وزن چمن : بهتر است برای مغازه حداکثر وزن چمن در هر متر مربع بیشتر از ۲ تا ۳ کیلوگرم نباشد.

مشخصات فنی چمن مصنوعی مناسب برای کف مغازه

مشخصات فنی چمن مصنوعی باید با نوع کاربری آن متناسب باشد. در ادامه درباره انتخاب چمن مناسب برای بخش های مختلف یک مغازه یا فروشگاه توضیح می دهیم:

چمن مصنوعی برای جلو و کف مغازه : برای جلوی مغازه بهتر است از چمن مصنوعی با تراکم بالا و دو یا سه بافت استفاده کنید.

چمن مصنوعی برای تزئین ویترین مغازه : برای تزئین ویترین و دکور مغازه باید از چمن های مصنوعی با ارتفاع کوتاه بین ۸ تا ۱۱ میلیمتر استفاده کنید که به چمن مصنوعی موکتی هم معروف هستند. اما محدودیت خاصی وجود ندارد و بسته به سلیقه تان می توانید از چمن های ۲۵ و ۳۵ میلیمتری هم استفاده کنید.

استفاده از چمن مصنوعی برای کف مغازه علاوه بر زیبایی و خاص بودن، مزایایی همچون کاهش هزینه انرژی و مصرف آب را نیز به دنبال دارد. با انتخاب چمن مصنوعی، هم در حفظ انرژی گام برداشته‌اید و هم محیط اطرافتان را زیباتر ساخته‌اید.

پیشنهاد ما

اگر می خواهید جلو و کف مغازه و ویترین فروشگاه تان را با چمن مصنوعی تزئین کنید، بهتر از مدل هایی که دارای تراکم بالا و ارتفاع کوتاه هستند برای مکان های پرتردد و از مدل هایی که دارای ارتفاع بلند و کم تراکم و ارزان قیمت تر هستند برای ویترین و دکور استفاده کنید. در هر صورت اگر به مشاوره بیشتر نیاز دارید می توانید با تلفن ۰۹۱۲۱۱۸۲۴۱۷ و ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ در ساعات اداری تماس بگیرید.

برای مشاهده قیمت چمن مصنوعی می توانید به فروشگاه حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *