مقالات

چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

با توجه به افزایش تعداد رستوران و کافه ها در سطح شهر، برای اینکه بتوانید درآمدتان را افزایش دهید باید مشتری بیشتری جذب کنید. یکی از ایده ها برای جذب مشتری تغییر دکوراسیون رستوران و استفاده از تزئینات داخلی برای کافه هاست.

استفاده از چمن مصنوعی برای تزئین رستوران و کافه یک ایده عالی و کم هزینه برای جذب مشتری بیشتر است. چمن مصنوعی به دلیل قیمت ارزان به عنوان بهترین روش برای طراحی دکوراسیون داخلی است. همچنین رنگ سبز باعث کاهش استرس شده و می تواند در ایجاد احساس آرامش در مشتری های شما که برای صرف یک غذای خوشمزه یا نوشیدن یک فنجان قهوه به کافه و رستوران شما مراجعه کرده اند موثر باشد.

چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

چمن مصنوعی چه مزیت برای رستوران و کافه ها دارد؟

ایجاد محیطی آرام و دلنشین برای مشتری ها

بیشتر افرادی که به رستوران و کافه ها مراجعه می کنند بخاطر استفاده از محیط آرام و دلنشین آنجاست. خیلی از افراد دوست دارند برای قرارملاقات های دوستانه و کاری به یک رستوران و کافه شیک بروند و از فضای آرام و زیبای آن برای برگزاری دورهمی های شان استفاده کنند. پس آیا بهتر نیست با ایجاد تغییراتی در فضای داخلی و خارجی رستوران و کافه خود محیط جذابی برای تمام مشتری های تان فراهم آورید؟ اگر می خواهید تغییرات جدی ایجاد کنید، ما در این مقاله پیشنهادات خوبی برای شما داریم. یکی از بهترین ایده ها استفاده از چمن مصنوعی بوده که با کمترین هزینه قابل اجرا است. چمن مصنوعی بخاطر رنگ سبز و زیبایی که دارد می تواند یک محیط آرام و دلنشین برای مشتری های شما فراهم کند.

چمن مصنوعی برای رستوران

جذب مشتری جدید بدون تبلیغات

تمایل افراد به گذراندن اوقات فراغت خود در کافه ها و صرف غذاهای خوشمزه در رستوران های شیک و خاص روز به روز بیشتر می شود. در این میان اغلب افراد به ویژه جوانان دوست دارند لحظه های خاطره انگیز خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از تجربیات خود با دوستانشان صحبت کنند. زمانی که یکی از مشتری های شما از احساس خوشایندی که در محیط رستوران و کافه شما سپری کرده است در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام فیلم و تصاویر زیبایی به اشتراک می گذارد، باعث جذب مشتری های بیشتر شده و بدون اینکه هزینه ای برای تبلیغات کسب و کار خود پرداخت کنید، مشتری های بیشتری جذب می کنید.

خیلی راحت تمیز می شود

چمن مصنوعی نسبت به کفپوش های دیگر ارازن قیمت بوده و زیباتر است، همچنین به راحتی تمیز می شود. برای نظافت چمن مصنوعی، ابتدا تکه های بزرگ تری آشغال را بردارید و سپس از جاروبرقی برای تمیز کردن گرد و خاکی که درون الیاف آن نفوذ کرده است استفاده کنید. شستشو و نگهداری از این کفپوش به نسبت کفپوش های معمولی ساده تر بوده و کثیف بودن آن کمتر به چشم می آید.

مناسب مکان های پرتردد

چمن مصنوعی علاوه بر اینکه الیاف نرم و لطیفی دارد بسیار مقاوم بوده و برای مکان های پرتردد مناسب است. الیاف چمن مصنوعی می توانند برای مدت ها شکل ظاهری خود را حفظ کنند، همچنین اگر برخی از الیاف آن بخاطر تردد بالا له یا خمیده شده باشند می توانید از برس مخصوص برای برگرداندن آنها به شکل قبلی شان استفاده کنید. به علاوه، چمن های مصنوعی بسیار با کیفیت هستند. چمن های مصنوعی که در شرکت حیاط سبز حیاط سبز (دنیای چمن) تولید می شوند، دارای الیاف با کیفیت و مقاوم از جنس نخ پلی اتیلن با ضخامت کافی بوده و می توانید از این محصول برای رستوران و کافه خود استفاده کنید.

قیمت ارزان

با وجود تعداد زیاد رستوران و کافه هایی که در شهرهای کوچک و بزرگ وجود دارند، شاید تامین بسیاری از هزینه ها برای این افراد تا حدودی سختر شده باشد. در چنین شرایطی اگر قصد تزئین محل کسب و کار خود را دارید باید به فکر کاهش هزینه های خود باشید. خرید چمن مصنوعی به خاطر مقرون به صرفه بودن، می تواند در کاهش هزینه های تان موثر باشد. این محصول یکی از متنوع ترین کفپوش ها با قیمت مناسب است و هرکسی می تواند با بودجه ای که دارد بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر می خواهید از قیمت چمن مصنوعی آگاه شوید می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کرده و از میان مدل های مختلفی که وجود دارد بهترین و مقرون به صرفه ترین را خرید کنید.

چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه

پیش از انتخاب چمن مصنوعی، باید میزان تردد و مشخصات فنی هر کدام از مدل های این محصول را بررسی کنید. چمن های مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه از انواع چمن مصنوعی تزئینی هستند که مدل های متنوعی داشته و هر کدام دارای الیاف با ارتفاع مختلف و میزان تراکم و نوع بافت گوناگونی می باشند. چمن مصنوعی که دارای الیاف بلندتر و تراکم بیشتری باشد، ماندگارتر خواهد بود. ضخامت و دیتکس نخ از مهم ترین مشخصات فنی چمن مصنوعی است که می تواند در تعیین نوع کاربری این محصول موثر باشد. شرکت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) برای مشتریانی که نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارند بصورت رایگان کمک می کند تا بتوانند بهترین چمن مصنوعی که نیاز دارند انتخاب کنند.

در ادامه برخی از پرفروش ترین مدل هایی که بیشتر صاحبان رستوران و کافه ها خریداری کرده اندا را مشاهده می کنید:

اگر از چمن مصنوعی برای تزئین رستوران و کافه استفاده می کنید و نه کفپوش، بهتر است از میان مدل های ارزان تر انتخاب کنید:

چمن مصنوعی تزئینی | مدل آلستر (L3) | 25 میلیمتری

۲۸۵,۰۰۰ تومان
ارتفاع نخ۲۵ میلیمتر
تراکم چمن۲۵۶۰۰
دیتکس نخ۲۱۰۰
ابعاد رول۲ متر در ۲۵ متر
کاربردتراس - باشگاه - حیاط
طرح چمنبهاره تک رنگ
دسته بندیتزئینی

چمن مصنوعی تزئینی | مدل بوریا | ۴۵ میلیمتری

۳۷۰,۰۰۰ تومان
ارتفاع نخ۴۵ میلیمتر
تراکم چمن۱۸۰۰۰
دیتکس نخ۲۱۰۰
ابعاد رول۲ متر در ۲۵ متر
کاربردتراس - باشگاه - حیاط
طرح چمنپاییزه چهار رنگ
دسته بندیتزئینی

چمن مصنوعی تزئینی | مدل شقایق | ۱۷ میلیمتری

۲۶۵,۰۰۰ تومان متر مربع
ارتفاع نخ۱۶ میلیمتر
تراکم چمن۲۵۲۰۰
دیتکس نخ۷۶۰۰
ابعاد رول۲ متر در ۲۵ متر
کاربریروف گاردن - حیاط - تالار - باشگاه
طرح چمنبهاره تک رنگ
دسته بندیتزئینی

برای مکان های پرتردد و زیر میز و صندلی در کافه و رستوران از چمن مصنوعی هایی که دارای تراکم بالا و الیاف بلند و ضخیم هستند استفاده کنید بهتر است. البته بیشتر چمن های مصنوعی با تراکم بالا و نخ های ضخیم و بلند گران تر هستند.

چمن مصنوعی تزئینی | مدل پامچال | ۲۵ میلیمتری

۲۸۲,۰۰۰ تومان
ارتفاع نخ۲۵ میلیمتر
تراکم چمن۲۲۶۸۰
دیتکس نخ۶۸۰۰
ابعاد رول۲ در ۲۵ متر
کاربریتراس - حیاط خلوت - روف گاردن - آتلیه
طرح چمنبهاره دو رنگ
دسته بندیتزئینی

چمن مصنوعی تزئینی | مدل پایا | ۲۵ میلیمتری

۲۸۵,۰۰۰ تومان متر مربع
ارتفاع نخ۲۵ میلیمتر
تراکم چمن۱۸۵۰۰
دیتکس نخ۷۵۰۰
ابعاد رول۲ در ۲۵ متر
کاربریتالار - روف گاردن - مغازه - حیاط مدرسه
طرح چمنبهاره دو رنگ
دسته بندیتزئینی

چمن مصنوعی تزئینی | مدل نسرین | ۱۰ میلیمتری

۲۰۰,۰۰۰ تومان متر مربع
ارتفاع نخ۱۱ میلیمتر
تراکم چمن۸۸۰۰۰
دیتکس نخ۲۲۰۰
ابعاد رول۲ در ۲۰ متر
کاربریجلو مغازه - باشگاه - پارکینگ - پانسیون حیوانات
طرح چمنبهاره تک رنگ
دسته بندیتزئینی

ایده های برای نصب چمن مصنوعی در  رستوران و کافه

نصب چمن مصنوعی ورودی رستوران و کافه

مسیر ورودی رستوران و کافه ها نقش بسیار زیادی در جلب توجه افراد دارد و باعث افزایش مشتری های شما می شود. ورودی یک رستوران و کافه همیشه اولین چیزی است که مشتری می بیند. اگر ورودی رستوران و کافه شما به خوبی محوطه سازی شده باشد و یا از ایده چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک استفاده کرده باشید، باعث جذب مشتری های بیشتری خواهد شد. همانطور که می دانید ورودی هر مکانی، مهمترین چیزی است که می تواند برای وارد شدن به آنجا شما را جذب کند.

چمن مصنوعی برای ورودی رستوران

چمن مصنوعی برای زیر میز و صندلی رستوران و کافه

اگر نمی خواهید برای چمن مصنوعی رستوران و کافه خود خیلی هزینه کنید، می توانید از چمن مصنوعی فقط برای پوشش زیر میز و صندلی استفاده کنید. در اینصورت بهتر است کف رستوران و کافه خود را با کفپوش های دیگری چون پارکت یا کفپوش های پی وی سی بپوشانید و فقط برای قسمت هایی که لازم دارید مانند زیر میز و صندلی از چمن مصنوعی استفاده کنید. با این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه های تان می توانید یک محیط جذاب و زیبا داشته باشید.

چمن مصنوعی برای زیر میز و صندلی در کافه و رستوران

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک

یکی از ایده های جالب استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک است که بسیار زیبا و شیک می باشد. البته از این ایده برای حیاط و ورودی پارکینگ رستوران ها استفاده می شود ولی اگر خودتان دوست داشته باشید می توانید از این ایده در مکان های دیگر هم استفاده کنید.

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک برای رستوران و کافه

چمن مصنوعی دیواری

برای رستوران و کافه هایی که مساحت زیادی دارند شاید نصب چمن مصنوعی به عنوان کفپوش تا حدودی گران تمام شود، برای همین می توانید از چمن مصنوعی دیواری برای تزئین دیوارها استفاده کنید. همچنین گرین وال مصنوعی یا دیوار سبز نیز یک ایده عالی و کم هزینه برای تزئین رستوران و کافه است که شرکت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) تنوع بالایی از این محصول را برای فروش فراهم آورده است. علاوه بر این می توانید از گل ها و گیاهان طبیعی با گلدان های شیک و زیبا برای تزئین و محوطه سازی رستوران و کافه استفاده کنید.

گرین وال مصنوعی برای کافه و رستوران

چمن مصنوعی برای روی میز غذاخوری

بسیاری از رستوران ها از چمن مصنوعی برای تزئین میز غذاخوری استفاده می کنند که یک ایده کاملاً نو و جدید است. هرچند بهتر است از این روش برای تزئین میزهایی که ابعاد بزرگتری دارند استفاده کنید، اما برای تزئین میزهای کوچک هم می توانید از چمن مصنوعی استفاده کنید.

چمن مصنوعی برای روی میز رستوران و کافه

خرید چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه

همانطور که گفته شد برای انتخاب چمن مصنوعی، علاوه بر میزان تردد و نوع کاربری توجه به مشخصات فنی محصول ضروری است. چمن های مصنوعی که برای رستوران و کافه مورد استفاده قرار می گیرند از انواع چمن مصنوعی تزئینی هستند که براساس نوع الیاف، ارتفاع نخ و میزان تراکم دسته بندی می شوند. چمن مصنوعی که دارای الیاف بلند و تراکم بالا باشد مقاومت بیشتری دارد و برای نصب در مکان های پرتردد مناسب تر است. دیتکس یا ضخامت نخ نیز یکی از مشخصات فنی مهم برای چمن مصنوعی است که می تواند تعیین کننده نوع کاربری این محصول باشد. شرکت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) با بکارگیری کارشناسان حرفه ای می تواند شما را برای خرید چمن مصنوعی مناسب راهنمایی کند.

پرسش و پاسخ :

چمن مصنوعی برای رستوران و کافه چه مزایایی دارد؟

  • ظاهر زیبا و جلب نظر مشتری
  • افزایش مشتری های جدید
  • سهولت نظافت و شستشو
  • ارزان قیمت و با دوام بالا

بهترین ایده برای نصب چمن مصنوعی در رستوران و کافه چیست؟

  • ایده چمن مصنوعی برای ورودی
  • چمن مصنوعی دیواری و گرین وال
  • چمن مصنوعی برای زیر میز و صندلی
  • ایده چمن مصنوعی برای روی میز
  • ایده چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک برای پارکینک و حیاط

چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه چه ویژگی هایی دارد؟

چمن مصنوعی که برای محوطه رستوران و کافه استفاده می شود باید قابلیت نصب در مکان های پرتردد را داشته باشد. همچنین نظافت آن آسان باشد زیرا در معرض انواع زباله های خشک و تر و چرب قرار می گیرد. چمن مصنوعی تزئینی با ارتفاع و تراکم بالا برای چنین مکان هایی مناسب است. برای اینکه بهترین مدل چمن مصنوعی را با قیمت مناسب خرید کنید می توانید با شرکت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *