مقالات

کاربرد چمن مصنوعی از بالکن تا پشت بام

دیوار سبز مصنوعی

اگر دوست دارید کاربردهای متنوع چمن مصنوعی را بدانید و می خواهید فضاهایی را که امکان نصب چمن را بشناسید، پس با ما همراه باشید. ابتدا درباره نصب چمن در بالکن و تراس صحبت می کنیم و بعد ۶ فضایی که امکان نصب چمن مصنوعی را داشته باشد تا پشت بام پیش می رویم.

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

حیاط خلوت و به طور کلی حیاط منازل یکی از مکان های بسیار خوبی برای گذران اوقات فراغت هستند، البته اگر از این فضا به خوبی استفاده شود. ایده بسیار جالبی است که بجای استفاده از بتن و آجر برای پوشش کف و دیوارهای حیاط خانه خود از چمن مصنوعی تزئینی استفاده کنید. چمن مصنوعی ظاهر بسیار زیبایی دارد و می تواند احساس قرار گرفتن در فضای باز مشابه یک پارک را به شما منتقل کند. به علاوه این چمن ها کاملاً تمیز، بدون ایجاد حساسیت و کم هزینه هستند.

نرم و بهتر از هر کفپوش دیگر

همانطور که می دانید انواع کفپوش ها برای پوشش کف حیاط تا بالکن خانه ها و حتی مراکز اداری و تجاری مانند هتل ها و سایر اماکن وجود دارد. اما هیچکدام از کفپوش هایی که در بازار وجود دارد، نمی توانند به نرمی و انعطاف پذیری چمن مصنوعی باشند.

هزینه نصب کفپوش هایی مانند موزاییک، پارکت لمینت و یا سرامیک به مراتب گران قیمت تر از چمن های غیرطبیعی است. بنابراین شاید خرید چمن مصنوعی از نظر اقتصادی توجیح بهتری داشته باشد. علاوه بر آن نمای ظاهری و شکل طبیعی این چمن ها می تواند در بهتر شدن نمای ساختمان و هر فضایی که از این محصول در آنجا استفاده می شود، موثر باشد.

چمن مصنوعی برای باشگاه ورزشی

یکی از جذاب ترین کاربردهای چمن مصنوعی استفاده از این محصول در اماکن ورزشی است. باشگاه ها، مراکز تفریحی سرپوشیده، لابی هتل ها، بیمارستان ها و ساختمان های مسکونی و اداری مواردی هستند که می توانند از چمن مصنوعی به عنوان کفپوشی با دوام و ارزان قیمت استفاده کنند.

همه کسانی که به منظور ورزش کردن به باشگاه می روند دوست دارند بر روی یک سطح نرم و انعطاف پذیر راه بروند تا سختی تمرینات ورزشی از تن آنها بیرون رود. هر چند که کفپوش های دیگری مانند تاتامی در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد، اما نصب چمن مصنوعی برای باشگاه می تواند جلوه بهتری داشته باشد و البته بسیار نرم تر بوده و راه رفتن بر روی آن احساس خوشایندتری دارد.

دیوار سبز مصنوعی

احتمالاً همه ما در طول روز حداقل ۸ ساعت در یک فضای سرپوشیده مشغول کار هستیم. فضایی که اگر به خوبی تزئین و چیدمان نشده باشد، می تواند سختی کار کردن را چند برابر بیشتر کند. اگر در یک اتاق کار می کنید و پشت میز نشین هستید، نصب یک دیوار سبز مصنوعی می تواند در کاهش استرس و رفع خستگی شما بسیار موثر باشد.

دیوار سبز مصنوعی

رنگ سبز بکار رفته در یک گرین وال مصنوعی بسیار در افزایش روحیه شما و حتی ارباب رجوع می تواند نقش پر رنگی داشته باشد. طرح های متنوعی که این محصول دارد شامل بوته ها و شاخ و برگ های مصنوعی می باشد که دارای رنگ بندی بسیار متنوعی بوده و یکی از بهترین آنها بوته هایی هستند که با استفاده از شکوفه های زیبا به رنگ صورتی و سفید تزئین شده اند.

تزئین تراس با چمن مصنوعی

یکی دیگر از مکان هایی که برای نصب چمن مصنوعی مناسب می باشد، فضای بالکن و یا تراس خانه یا محل کار شماست. بالکن ها معمولاً به عنوان یک فضای کم کاربرد و برای نگهداری وسایل دم دستی یا کم کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند. اما همین فضایی که کمتر به آن توجه می شود، می تواند در زیباتر شدن محیط کار و زندگی شما بسیار موثر باشد.

چمن مصنوعی برای بالکن

اگر مایل هستید از چمن مصنوعی برای بالکن خانه یا محل کار خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم در کنار آن از گل ها و گیاهان طبیعی هم برای تزئین و زیباتر شدن فضای تراس استفاده کنید. در بالکن هایی که فضای بزرگتری دارند می توانید قفسه کتاب و یا میز و صندلی قرار دهید و اگر فرصتی برای استراحت پیدا شد، کار را متوقف کنید و برای خوردن یک چای گرم در تراس که با چمن مصنوعی و گل های طبیعی تزئین شده است، آماده شوید.

چمن مصنوعی برای پشت بام

ساخت روف گاردن یک ایده عالی در خصوص استفاده از چمن مصنوعی برای پشت بام است. برخی از پشت بام ها هنوز از قیرگونی استفاده می کنند یا در بهترین حالت سقف خانه ها را ایزوگام کرده اند. اما چرا به فکر طراحی و ایجاد یک روف گاردن زیبا با چمن نیستید؟ ایده ای که علاوه بر کم هزینه بودن می تواند فضای بسیار مناسبی را برای برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه باشد و حتی محیطی امن برای بازی کردن بچه ها. البته اگر می خواهید از پشت بام برای محیط بازی کودکان استفاده کنید حتماً باید ارتفاع دیوارها را بیشتر کنید و از میله های محافظ بلند استفاده نمایید.

فروشگاه چمن مصنوعی

امروزه اغلب خریدهای ما بصورت اینترنتی انجام می شود و بسیاری از افراد برای پیدا کردن محصولات یا خدمات مورد نیاز خود از فروشگاه های استفاده می کنند. بنابراین شرکت حیاط سبز بام سبز با نام تجاری دنیای چمن تصمیم به راه اندازی فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی گرفت تا علاوه بر تامین نیاز شهروندان تهرانی بتواند برای افرادی که قصد دارند برای فضاهای مختلف در محل کار یا سکونت خود چمن خرید کنند، امکان انتخاب مدل های مختلف چمن را بصورت اینترنتی فراهم کند.

چمن مصنوعی

یکی از مزیت هایی که فروشگاه های اینترنتی دارند این است که قیمت گذاری ها بسیار شفاف است و کاملاً رقابتی می باشد. برای همین خرید از فروشگاه اینترنتی به مراتب راحت تر و به صرفه تر می باشد. برای اطلاع از قیمت چمن مصنوعی و انتخاب و خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز به وبسایت حیاط سبز بام سبز مراجعه کرده و خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید.

همچنین برای دریافت مشاوره پیش از خرید بصورت رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۲۲۷۳۳۴۱۸-۰۲۱ در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *