مقالات

چمن مصنوعی برای مهد کودک

چمن مصنوعی مهد کودک

تضمین امنیت کودکان در مهد کودک ها یکی از مهمترین مواردی است که والدین معمولا از بابت آن نگران هستند. هر یک از والدین سعی می کند فضایی که برای نگهداری فرزندشان استفاده می شود، دارای شرایط امنی باشد. یکی از مواردی که می تواند سلامت جسمی کودک را هنگام بازی کردن بخطر بیاندازد، زمین خوردن حین دویدن است.

نمی توان مانع بازی کردن بچه ها شد و زمین خوردن آنها هنگام دویدن احتناب ناپذیر است. اما می توان با استفاده از یک کفپوش مناسب تا حد زیادی آسیب های احتمالی را به حداقل رساند. چمن مصنوعی به عنوان بهترین کفپوش برای محیط بازی بچه ها به شمار می رود.

با توجه به اینکه اغلب مهد کودک ها دارای حیاط روباز برای بازی و تفریح بچه ها نیستند و نمی توان از چمن طبیعی درون فضای اتاق استفاده کرد، شاید بهترین انتخاب خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک باشد. این محصول نیازی به نور، آبیاری، کود دهی و سمپاشی ندارد و از نظر جنس مواد اولیه هیچگونه حساسیتی ایجاد نکرده و برای بچه ها مشکلی به وجود نمی آورد.

چمن مصنوعی مهد کودک دارای الیاف بسیار نرم و منعطف می باشد و به دلیل تراکم بالایی که دارد مانع از آسیب به کودکانی که هنگام بازی کردن به زمین می خورند می شود. این چمن ها علاوه بر کیفیت بالایی که دارند بسیار ارزان قیمت هستند. برای مشاهده قیمت چمن مصنوعی می توانید به فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز مراجعه نمایید.

مزایای خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک

  • زیبایی و ظاهر طبیعی
  • امنیت بالا برای بازی کودکان
  • آنتی باکتریال
  • تمیز و بدون گل و لای
  • عدم ایجاد حساسیت و آلرژی
  • ماندگاری و دوام بالا
  • ایجاد روحیه در بچه ها و پرسنل مهد کودک
  • ارزان قیمت بودن
  • نصب ساده و سریع
  • امکان جابجایی و نصب مجدد

چمن مصنوعی با ظاهر طبیعی

چمن مصنوعی مهد کودک

چمن مصنوعی مهد کودک دارای ظاهری بسیار طبیعی است و نقش مهمی در زیباسازی محیط مهد کودک ها دارد. رنگ سبز چمن مصنوعی می تواند در افزایش روحیه کودکان و کادر و پرسنل مهد بسیار موثر باشد و به دلیل داشتن ظاهری طبیعی باعث ایجاد احساس نشاط بیشتر در کودکان هنگام بازی کردن باشد. به علاوه والدینی که نگران سلامت روانی و جسمی فرزندشان هستند ترجیح می دهند بچه های خود را در مهد کودک هایی که به محیط نگهداری کودکان اهمیت بیشتری می دهند ثبت نام کنند.

امنیت کودکان در حین بازی

پیش از هر چیز امنیت کودک در محیطی که در آنجا نگهداری می شود اهمیت دارد. یکی از مواردی که می تواند در تامین امنیت بچه در هنگام بازی کردن و دویدن موثر باشد، استفاده از چمن مصنوعی برای مهد کودک ها و در زمین های بازی است. یکی از دلایلی که می توان برای خرید چمن مصنوعی مهد کودک بر شمرد، داشتن انعطاف و خاصیت ارتجاعی بالا به دلیل متراکم بودن بافت چمن و جنس الیاف بسیار نرمی است که این محصول دارد. و این موضوع می تواند کاهش صدمات ناشی از برخورد کودکان با زمین تاثیر گذار باشد.

بدون باکتری و کاملا تمیز و بهداشتی

چمن های طبیعی که در زمین بازی مهد کودک های قدیمی استفاده می شد، دارای مشکلات زیادی بود. اول اینکه نمی توان از چمن طبیعی در محیط های سرپوشیده و درون اتاق ها استفاده کرد. دوم در صورت بارش باران، چمن طبیعی کاملا خیس می شود و همین موضوع باعث کثیف شدن لباس و دست های کودکان شده و اگر مراقب نباشید می تواند انواع بیماری ها را برای فرزندان شما ایجاد کند.

چمن مصنوعی مهد کودک

از طرف دیگر مدت زمان خیلی زیادی طول می کشد تا چمن طبیعی کاملا خشک شود و برای بازی کردن بچه ها آماده شود. معمولا زمین های بازی که از چمن طبیعی استفاده می کنند کاملاً یکدست نبوده و قسمت هایی خالی از چمن است و به دلیل داشتن گل و لای برای سلامتی کودک اصلاً مناسب نیست.

چمن مصنوعی مهد کودک هیچ کدام از این مشکلات را ندارد. دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و در فضای روباز یا سرپوشیده قابل استفاده است. اگر چمن مصنوعی خیس شود، به راحتی و در کمتر از چند دقیقه دوباره خشک شده و برای بازی کردن بچه ها آماده می شود. چمن های مصنوعی بصورت کاملا یکدست بر روی زمین نصب می شوند و در صورتی که به قسمتی از آن آسیبی وارد شود به راحتی قابل تعویض است.

نصب ساده و سریع

رول های چمن مصنوعی دقیقاً مشابه با یک فرش معمولی به راحتی در کف اتاق های مهد کودک پهن شده و نصب خیلی ساده ای دارند. تنها گوشه ها و لبه های چمن را با استفاده از چسب دو جزئی مخصوص چمن مصنوعی به زمین می چسبانند و در برخی مواقع برای اطمینان از استحکام بیشتر می توان از پیچ و رول پلاک هم استفاده کرد تا هنگام بازی کردن و دویدن کودکان، چمن ها از روی زمین سُر نخورند.

عدم ایجاد حساسیت و آلرژی

چمن های طبیعی به دلیل استفاده از کودهای شیمیایی و حیوانی که برای رشد آنها استفاده می شوند معمولاً برای کودکان آزار دهنده است و می تواند سلامت آنها را به خطر بیاندازد. استفاده از سموم شیمیایی و آفت کش ها می تواند باعث ایجاد بیماری های تنفسی و گوارشی در کودک شده و در برخی مواقع آنها را مسموم کند.

وجود همه این موارد می تواند برای ایجاد آلرژی و حساسیت در کودکان موثر باشد و سلامت آنها را دچار مشکل کند. اما چمن مصنوعی به دلیل اینکه نیازی به سموم و آفت کش و کود دهی ندارد، و الیاف آن از موادی که دارای کیفیت بالایی هستند و آلرژی زا نیستند، بهترین گزینه برای استفاده در مهد کودک ها می باشند.

ماندگاری و دوام تا ۱۰ سال

چمن مصنوعی به نسبت کفپوش های دیگر، دارای دوام و ماندگاری بالاتری می باشد و می تواند تا ۱۰ سال مورد استفاده قرار بگیرد. کفپوشی که برای استفاده بچه ها بکار می رود به دلیل اینکه تردد و دویدن کودکان بر روی کفپوش بسیار زیاد است، باید دارای مقاومت و دوام بالایی هم باشد. چمن مصنوعی مهد کودک یک کفپوش مناسب برای زمین بازی بچه ها است. فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز محصولات خود را تا یک سال ضمانت کرده و دارای بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی می باشد.

روحیه بالاتر و افزایش نشاط در کودکان

چمن مصنوعی برای مهد کودک

داشتن ظاهر طبیعی و حس تازگی چمن مصنوعی در مهد کودک ها می تواند باعث بالا رفتن روحیه کودکان و پرسنل مهد باشد. رنگ سبز چمن های مصنوعی که برای مهد کودک ها استفاده می شود بسیار زیبا و نزدیک به چمن طبیعی است. همین موضوع می تواند در ایجاد حس بازی کردن در پارک و زمین های بازی که از چمن طبیعی استفاده می کنند را در کودک ایجاد کند و باعث شود تا فرزندان شما از بازی کردن خود بیشتر لذت ببرند و در امنیت کاملا بر روی زمین بدوند.

مدیریت هزینه های مهد کودک

همانطور که می دانید داشتن زمین بازی برای بچه ها یک امر الزامی برای مهد کودک هاست. برای اینکه یک زمین بازی مناسب داشته باشید می توانید از چمن طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید. اما همانطور که بیان شد چمن های طبیعی به هرس کردن مداوم، آبیاری، مراقبت و نگهداری، استفاده از سموم و آفت کش های شیمیایی، کود دهی و بسیاری مشکلات دیگری دارند که استفاده از این چمن ها چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

این در حالی است که چمن مصنوعی مهد کودک ارزان قیمت بوده و به هیچ کدام از مواردی که در بالا اشاره شد، نیاز ندارد. همین موضوع باعث شده است تا اغلب افرادی که صاحب یا مدیر مهد کودک هستند بیشتر برای خرید چمن مصنوعی ترقیب شوند. شما با اینکار می توانید هزینه های مهد کودک را مدیریت کرده و به میزان قابل توجهی این هزینه ها را کاهش دهید.

چمن مصنوعی مناسب مهد کودک

چمن مصنوعی مهد کودک یکی از کاربردهای چمن مصنوعی تزئینی است که یک گزینه بسیار خوب برای استفاده در مهد کودک ها می باشد. این محصول باید برخی ویژگی های مهم را داشته باشد، که به آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

  • الیاف چمن مصنوعی باید نرم و منعطف باشد
  • چمن مصنوعی مهد کودک باید متراکم باشد
  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی کمتر از ۱۰ و بیشتر از ۲۵ میلیمتر نباشد
  • از مواد درجه یک و کاملا بهداشتی تولید شده باشد

الیاف چمن مصنوعی نرم و لطیف باشند. این مورد به سطح مقطع برش و دیتکس یا ضخامت تک رشته الیاف ارتباط دارد. بهتر است از چمن های مصنوعی با سطح مقطع های تخت و یا بیضی استفاده کنید. همچنین دقت کنید که دیتکس تک رشته الیاف بالا نباشد؛ چرا که الیاف دیتکس بالا برای پوست کودک آزاردهنده هستند.

همانطور که گفته شد، الیاف چمن مصنوعی که برای مهد کودک استفاده می شود باید بسیار نرم باشد و بهتر است از مدل هایی که دارای الیاف تک رشته ای هستند و دیتکس بالایی دارند خرید کنید.

یکی از مهمترین دلایلی که توصیه می شود از چمن مصنوعی برای مهد کودک استفاده کنید، ایجاد فضایی امن برای بازی کردن و دویدن کودکان است. چمن های مصنوعی که دارای تراکم بالایی هستند، می توانند در کاهش ضربات ناشی از برخورد کودک با زمین موثر باشند و از وارد آمدن صدمات جدی به بدن کودک جلوگیری کنند. تراکم چمن مصنوعی بصورت استاندارد برای مدل هایی که دارای الیاف ۱۰ تا ۱۱ میلیمتری هستند باید در حدود ۶۰ هزار یا بیشتر باشد و برای چمن هایی که الیاف بلندتری دارند و ارتفاع آنها بین ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر است، بهتر است مدل هایی که دارای تراکم ۱۶ تا ۲۵ هزار هستند خرید کنید.

چمن مصنوعی برای مهد کودک

همانطور که بیان شد، ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مهد کودک باید بین ۱۰ تا ۲۵ میلیمتر باشد. البته مدل هایی که داری ارتفاع کمتری هستند باید متراکم تر باشند تا کوتاهی الیاف به چشم نیاید. چمن هایی که دارای ارتفاع بالاتری هستند نیاز به مدت زمان بیشتری برای تمیز کردن و شستشو دارند. زیرا آشغال و زباله هایی که کودکان بر روی زمین میریزند می تواند درون الیاف مرتفع چمن گیر کند و این موضوع تا حدودی برای مهد کودک ها چالش ایجاد می کند. در ادامه ۴ نمونه از بهترین مدل های چمن مصنوعی برای مهد کودک را مشاهده می کنید.

الیاف چمن مصنوعی که برای مهد کودک استفاده می شود باید از مواد درجه یک و کاملاً بهداشتی تولید شده باشد. این موضوع بسیار اهمیت دارد تا سلامت کودکان حفظ شود. کارخانه هایی که در زمینه تولید چمن مصنوعی برای مهد کودک فعالیت دارند این موضوع را کاملاً جدی می گیرند و از موادی استفاده می کنند که علاوه بر داشتن اصول استاندارد، برای بچه ها حساسیت و آلرژی ایجاد نکند تا آنها بتوانند با خیال راحت به بازی کردن و دویدن بر روی چمن مشغول باشند.

چمن مصنوعی برای اتاق کودک

از نظر نوع و کیفیت، چمن مصنوعی برای اتاق کودک تفاوتی با چمن مصنوعی مهد کودک ندارند و این دو مدل چمن مصنوعی در واقع یک نوع هستند، زیرا تردد و بازی کردن کودکان چه در مهد کودک و یا اتاق کودک به یک صورت است.

نظافت چمن مصنوعی مهد کودک

همانطور که می دانید چمن مصنوعی مانند سایر کفپوش ها نیاز به تمیز کاری دارد. البته نظافت چمن مصنوعی مهد کودک کار چندان سختی نیست و درست مانند تمیز کردن فرش های معمولی می باشد. ابتدا باید زباله و آشغال های درشت را از روی چمن بردارید و سپس از یک جاروبرقی یا دستی برای پاک کردن گرد و غبار از میان الیاف چمن مصنوعی کمک بگیرید.

در صورتی که چمن مصنوعی مهد کودک شما نیاز به شستشوی بیشتر داشته باشد می توانید با استفاده از آب و شامپو فرش آن را کاملا تمیز کنید. دقت داشته باشید که نباید در حین نظافت و شستشو به الیاف چمن آسیب بزنید. برای خروج آب از درون الیاف چمن، زهکش هایی تعبیه شده است که کار خشک شدن چمن های مصنوعی را سریعتر می کند.

شستشوی چمن مصنوعی مهد کودک

با توجه به مواردی که پیش تر بیان شد، پیشنهاد می کنیم از چمن مصنوعی هایی که دارای الیاف با ارتفاع زیاد هستند برای مهد کودک استفاده نکنید، زیرا کار نظافت چمن ها می تواند زمان بر باشد.

نصب چمن مصنوعی برای مهد کودک

نصب چمن مصنوعی باید بسیار دقیق و توسط نصاب های حرفه ای انجام شود و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر چمن مصنوعی مهد کودک به درستی نصب نشود، در محل اتصال درزهای کوچکی ایجاد شده که می تواند در هنگام دویدن و بازی کردن بچه در اتاق بازی و حیاط مهد کودک باعث زمین خوردن آنها شود.

چمن مصنوعی برای مهد کودک

به علاوه هنگام نصب چمن مصنوعی برای مهد کودک ها از یک لایه ضربه گیر استفاده می شود تا مقاومت چمن را افزایش داده و در صورت زمین خودرن کودکان، کمترین آسیب متوجه آنها نباشد. بنابراین اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک خود را دارید باید حتماً از افراد متخصص راهنمایی و مشاوره بگیرید. تیم فروش فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز، آماده پاسخگویی به تمام پرسش های مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید از طریق تلفن ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ با فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز در ارتباط باشید و بصورت رایگان در زمینه خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک مشاوره دریافت نمایید.

کاربرد لایه ژئوتکستال در نصب چمن مصنوعی برای مهد کودک

ژئوتکستال یک لایه نمدی مانند است که به عنوان ضربه گیر مورد استفاده قرار می گیرد. لایه ژئوتکستال در هنگام نصب چمن مصنوعی برای مهد کودک حتماً باید استفاده شود، زیرا می تواند باعث کاهش ضربات ناشی از برخورد کودکان به زمین هنگام دویدن و بازی کردن شود. فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز، برای تمام چمن های مصنوعی که در مهد کودک ها نصب می شوند از لایه ژئوتکستال ۳۰۰ گرمی استفاده می کند که نسبت به ژئوتکستال های ۲۰۰ گرمی دارای ضخامت بیشتری می باشد. به همین خاطر برای این نوع نصب باید از چسب دوجزئی و نوار اتصال هم استفاده کنید.

خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک

روش های متعددی برای خرید چمن مصنوعی مهد کودک وجود دارد. البته همانطور که گفته شد بهتر از پیش از اقدام به خرید چمن مصنوعی حتماً از خدمات مشاوره ای فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز که به صورت رایگان ارائه می شود، استفاده کنید. اگر ابعاد زمین بازی و یا حیاط مهد کودک را به درستی اندازه گیری کرده اید، می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز، سفارش خود را ثبت کنید.

چمن مصنوعی برای مهد کودک

با وجود امکان خرید آنلاین چمن مصنوعی ، اگر نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه حیاط سبز بام سبز را داشته باشید، می توانید به آدرسی که در برگه تماس با ما درج شده است مراجعه کنید و یا سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت نمایید. فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز، امکان ثبت سفارش و ارسال بار را برای تمام نقاط کشور فراهم آورده است و در کمترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی چمن مصنوعی خریداری شده را به دست مشتریان گرامی می رساند.

موارد مهمی که باید پیش از خرید چمن مصنوعی به آنها دقت کنید

افرادی که قصد خرید چمن مصنوعی برای حیاط مهد کودک یا مدرسه خود را دارند همیشه با سوالات مشابهی در ذهن خود مواجه می شوند که ما به سه مورد از پر تکرار ترین پرسش هایی که مشتریان ما برای خرید چمن مصنوعی مهد کودک مطرح می کنند را در ادامه پاسخ خواهیم داد تا بتوانید خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

وجود مواد شیمایی مضر در چمن مصنوعی

برخی از کارخانجات ممکن است در تولید چمن مصنوعی از مواد اولیه بی کیفیت استفاده کنند که حاوی سرب یا مواد شیمیایی خطرناک دیگری باشد. به همین دلیل شرکت هایی که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارند باید گواهینامه ROHS را اخذ کرده باشند. لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در فروشگاه حیاط سبز بام سبز به فروش می رسند، دارای گواهینامه ROHS بوده و هیچگونه ترکیبات سمی و مواد شیمیایی مضر در تولید چمن های مصنوعی این مجموعه استفاده نشده است و همه محصولات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید شده اند.

مهمترین ویژگی چمن مصنوعی برای مهد کودک

چمن مصنوعی برای مهد کودک

چمن های مصنوعی باید دارای استانداردهای بهداشتی لازم باشند. اما علاوه بر این موضوع توجه به ارتفاع الیاف چمن بسیار اهمیت دارد. برای مهد کودک از چمن های مصنوعی که دارای الیاف با ارتفاع ۱۰ تا ۲۵ میلیمتر هستند و دارای تراکم بالایی می باشند خرید کنید و توجه داشته باشید که الیاف بکار رفته در تولید این چمن ها کاملا نرم و با لطافت باشد.

آسیب دیدن کودکان در هنگام زمین خوردن

همانطور که بیان شد برای نصب چمن مصنوعی در مهد کودک ها باید از لایه ژئوتکستال استفاده شود. این لایه نمدی به دلیل ضخامتی که دارد، می تواند به عنوان یک ضربه گیر بسیار عالی عمل کند و اگر کودکان هنگام بازی کردن یا دویدن بر روی چمن زمین بخورند، از شدت ضربه تا حد زیادی بکاهد و مانع از آسیب دیدن آنها شود.

چمن مصنوعی برای مهد کودک

فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز توصیه می کند برای مهد کودک ها در هنگام نصب چمن مصنوعی از لایه ژئوتکستال ۳۰۰ گرمی استفاده کنید زیرا قابلیت ضربه گیری آن بسیار بیشتر از لایه ژئوتکستال ۲۰۰ گرمی می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *