مقالات

چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم؟

چمن مصنوعی از کجا بخرم

پرسشی که ممکن است برای هرکسی که قصد خرید چمن مصنوعی را داشته باشد ولی با فروشگاه های چمن مصنوعی در تهران یا محل سکونت خود آشنا نباشد پیش بیاید این است که چمن مصنوعی از کجا بخرم؟ اما پیش از هرچیز باید اطلاعات کافی درباره چمن مصنوعی داشته باشید و از این اطلاعات برای انتخاب درست بهترین مدل چمن مصنوعی استفاده نمایید.

قیمت چمن مصنوعی به موارد زیادی بستگی دارد که مهمترین آن می تواند کیفیت و تراکم و ارتفاع الیاف آن باشد. اگر می خواهید پاسخ مناسبی برای اینکه چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم؟ را پیدا کنید تا پایان این مطلب با ما فروشگاه حیاط سبز بام سبز همراه شوید.

چمن منصوعی چیست؟

چمن مصنوعی چیست

از زمانی که برای اولین بار چمن مصنوعی معرفی شد بیش از نیم قرن می گذرد! در ابتدا الیافی که تولید می شدند چندان به چمن های طبیعی شبیه نبود و از آن گذشته خیلی هم گران قیمت بود و فقط در زمین های ورزشی مانند زمین فوتبال و گلف استفاده می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و فن آوری های جدید در استفاده از مواد اولیه، چمن مصنوعی هایی که تولید می شدند ظاهر بسیار طبیعی تری داشتند و با کاهش قیمت این محصول، از چمن مصنوعی برای حیاط خانه و بالکن و همچنین برای پشت بام و روف گاردن در منازل مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری استفاده می شد.

انواع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی از کجا بخرم

مدل ها و انواع مختلفی از چمن مصنوعی تولید می شوند که بر اساس رنگ ، تراکم ، ارتفاع و بافت الیاف قابل دسته بندی هستند. به علاوه نحوه تولید چمن مصنوعی برای کاربردهای گوناگون مانند استفاده برای مصارف تزئینی یا ورزشی متفاوت است. بنابراین اگر قصد خرید چمن مصنوعی را دارید باید مشخص کنید که در کجا می خواهید آن را نصی کنید. همچنین پیش از خرید چمن مصنوعی باید به نوع کاربری آن توجه داشته باشید زیرا این محصول بر اساس کاربری به دو دسته کلی تقسیم می شوند که چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی نام دارند.

خرید چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی ورزشی

امروزه با توجه به کمبود و بحران آب و همچنین لزوم توجه به حفظ محیط زیست از چمن مصنوعی ورزشی در اغلب ورزشگاه های سرپوشیده یا رو باز استفاده می شود. خرید چمن مصنوعی ورزشی برای زمین فوتبال ، فوتسال ، زمین گلف ، تنیس و کنار استخر یکی از مهمترین چالش ها برای افرادی است که همواره پرسش چمن مصنوعی از کجا بخرم را در ذهن شان دارند.

برای اینکه بتوانید انتخاب و خرید خوبی داشته باشید باید با استفاده خدمات مشاوره درباره نوع زمین ورزشی و محلی که قصد نصب چمن مصنوعی را دارید استفاده نمایید. کارشناسان فروش چمن مصنوعی شرکت حیاط سبز بام سبز همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره های تخصصی بصورت رایگان به مشتریان گرامی هستند. دریافت مشاوره به شما کمک می کند تا با قیمت ارزان خرید چمن مصنوعی مورد نیازتان را انجام دهید و حداکثر میزان رضایت را از این کار داشته باشید.

خرید چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی

همانطور که گفته شد با پیشرفت تکنولوژی تولید چمن های مصنوعی ، الیاف این محصول کاملا شبیه به چمن طبیعی به نظر می رسند و تشخیص این دو از هم کار چندان ساده ای نیست. خیلی از افرادی که قصد خرید چمن مصنوعی تزئینی را دارند، از این محصول بیشتر برای تزئین بالکن و حیاط خانه استفاده می کنند. در حالی که کابردهای دیگری برای استفاده از این چمن ها وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از چمن مصنوعی برای روف گاردن و تزئین پشت بام خانه تان استفاده کنید و فضای مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان تان به وجود آورید.

علاوه بر تمام این موارد برای تزئین دیوارها و سطوح عمودی نیز می توانید از چمن مصنوعی دیواری استفاده کنید که یکی از ایده های جدید برای نصب چمن مصنوعی محسوب می شود. برخی دیوارهای فنسی و آجری می توانند برای طراحی فضای سبز خارجی ساختمان استفاده شوند.

خرید چمن منصوعی برای حیاط خانه

حیاط خانه و ویلا یکی از فضاهایی است که باید به طراحی فضای سبز آنها توجه شود. زیرا می تواند در نمای کلی ساختمان و افزایش ارزش ملک بصورت مستقیم تاثیر گذار باشد. بنابراین اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای ویلا و خانه تان را دارید اما همچنان این پرسش که چمن مصنوعی از کجا بخرم ذهن شما را به خود مشغول کرده است، چند نمونه از بهترین مدل های چمن که قابل نصب در حیاط خانه و ویلا را دارند به شما معرفی مکنیم.

خرید آنلاین چمن مصنوعی

امروزه با وجود انواع فروشگاه های اینترنتی مردم بیشتر تمایل به انجام خرید های خود بصورت آنلاین دارند. با وجود شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت هایی که برای فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه های دکوراسیون داخلی ایجاد شده است، شرکت دنیای حیاط سبز بام سبز تصمیم گرفت تا برای دسترسی بهتر مشتریان گرامی به محصولات متنوع و با قیمت ارزان، فروشگاه چمن مصنوعی اینترنتی خود را راه اندازی کند.

چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم

برای خرید آنلاین چمن مصنوعی از بین ده ها مدل می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه افزودن به سبد خرید و ثبت سفارش خود در کمتر از چند ساعت چمن مورد نیازتان را تهیه و درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. کلیه پروتکل های بهداشتی در هنگام برش ، بسته بندی و نیز حمل و نقل و تحویل بسته رعایت می شود تا مشکلی برای مشتریان گرامی که خرید خود را بصورت آنلاین انجام می دهند ایجاد نشود.

اگر هنوز هم پاسخ پرسش چمن مصنوعی از کجا بخرم را دریافت نکرده اید پیشنهاد می کند از فروشگاه چمن مصنوعی در تهران حیاط سبز بام سبز دیدن نمایید. چندین مدل از بهترین و پرفروش ترین محصولات ما را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

1 نظر در “چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم؟

  1. مریم گفت:

    سلام
    چمن مصنوعی های پاییزه خیلی خوشگل ترن بنظرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *