مقالات

مزایای نصب چمن مصنوعی برای پشت بام

چمن مصنوعی برای پشت بام

با استقبال بیشتر مردم برای نصب چمن مصنوعی ، این محصول نسبت به قبل بیشتر برای محوطه سازی و طراحی فضای سبز استفاده می شود. یکی از متداول ترین مکان ها برای محوطه سازی استفاده از چمن مصنوعی برای پشت بام است. از تازه ترین روش هایی که می توان در شهرهای بزرگ شاهد آن بود، محوطه سازی و طراحی فضای سبز و نصب چمن مصنوعی در پشت بام ، تراس و بالکن ها است. شرکت های بزرگی که در زمینه طراحی فضای سبز فعالیت دارند به دلیل دوام و سهولت در نگهداری از این چمن ها، برای طراحی فضای بیرونی ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده کرده و فضاهای زیبایی را ایجاد می کنند.

محلی برای استراحت و تفریح

چمن مصنوعی برای پشت بام

یکی از بهترین مزایای نصب چمن مصنوعی در پشت بام ، ایجاد فضایی برای استراحت در یک محیط آزاد و خارج از خانه است. محلی که شاید کمتر در شهرهای بزرگ می توانید از آن استفاده کنید. شهرهایی مانند تهران به دلیل داشتن بافت متراکم از ساختمان های بلند و به نداشتن حیاط و محرومیت از باغچه و درختان سرسبز می بایست به فکر ایجاد محیطی برای تفریح خود و فرزندانشان باشند. پشت بام یکی از این فضاهایی است که می تواند برای ایجاد فضای سبز با استفاده از چمن مصنوعی تزئین شود. می توانید با نصب محافظ یا افرایش ارتفاع دیوارها در لبه پشت بام مکان امنی را برای بازی کودکان به وجود آورید. علاوه بر این خودتان هم می توانید در کنار خانواده ، دوستان یا مهمان هایتان در پشت بام اوقات خوشی را داشته باشید.

ساخت استخر در پشت بام

اگر پشت بام تان به اندازه ای هست که بتوانید یک استخر کوچک در آن درست کنید حتما از این ایده استفاده نمایید. می توانید از چمن مصنوعی کنار استخر استفاده کرده و یک روف گاردن بسیار شیک را درست کنید. طراحی فضای سبز و طراحی روف گاردن یکی از کارهایی است که می توانید با خرید چمن مصنوعی برای پشت بام به وجود آورید. استخرهای بادی هم ایده خوبی هستند اگر نمی خواهید خیلی هزینه کنید. جالب است بدانید به دلیل زهکشی و وجود منافذ ریز در زیر چمن های مصنوعی آب باران به راحتی از چمن عبور کرده و به ناودان سرازیر می شود. بنابراین همیشه پشت بام خشک و تمیز می ماند.

چمن مصنوعی دوستدار محیط زیست

خرید چمن مصنوعی برای پشت بام یک ایده عالی برای ساخت فضای سبز و شیک در محل زندگی تان است. اینکار علاوه براینکه در حفظ محیط زیست موثر است مانع از هدر رفت انرژی از ساختمان شده و به کاهش هزینه های سالانه تان کمک می کند. چمن مصنوعی نیازی به آبیاری، کود دهی و سمپاشی ندارد و به همین خاطر برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی کند. بسیار با دوام است و از موادی تولید می شود که برای کودکان خطری ندارد و ایجاد حساسیت پوستی نمی کند.

چمن مصنوعی برای روف گاردن

اگر هنوز برای تبدیل پشت بام خانه تان به یک روف گاردن شیک و زیبا تصمیم نگرفته اید باید بدانید که بسیاری از مردم به ویژه در شهرهای بزرگ از چمن مصنوعی برای روف گاردن استفاده می کنند و فضای مناسبی را برای تفریح خود و خانواده شان ایجاد می کنند. پشت بام محل مناسبی است تا بتوانید اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان تان سپری کنید. برای ایجاد یک روف گاردن زیبا می توانید از چند صندلی و یک میز شیک برای صرف غذا استفاده کنید. اگر مایل باشید می توانید از باربیکیو در پشت بام استفاده کنید تا محلی برای درست کردن کباب و غذاهای خوشمزه داشته باشید. نصب چمن مصنوعی در پشت بام بسیار ساده و سریع انجام می شود و کمتر از یک روز می توانید یک روف گاردن سرسیز و زیبا داشته باشید.

فروشگاه حیاط سبز بام سبز

یکی از زمینه های کاری شرکت حیاط سبز بام سبز طراحی فضای سبز در پشت بام و ساخت روف گاردن است. قیمت چمن مصنوعی که مناسب روف گاردن باشد از ۱۲۴۰۰۰ تومان شروع می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه چمن مصنوعی خرید خود را انجام دهید. اگر در انتخاب و خرید چمن مصنوعی به مشاوره نیاز دارید می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ در ساعات اداری تماس بکیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. همکاران واحد فروش شرکت حیاط سبز بام سبز همواره آماده پاسخگویی به پرسش های مشتریان گرامی هستند.

چمن مصنوعی برای روف گاردن

فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز می توانید با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه طراحی فضای سبز در پشت بام و ساخت روف گاردن به شما کمک کند. تا با توجه به میزان بودجه مورد نظرتان بتوانید بهترین فضای سبز را در پشت بام خانه تان ایجاد کنید. اگر می خواهید حیاط خانه ، باکن یا هرفضای دیگری را با استفاده چمن مصنوعی تزئین کنید، می توانید با مشاورین ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *