مقالات

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

چمن مصنوعی برای حیاط خانه یا آپارتمان یکی از مرسوم ترین روش های زیباسازی فضای سبز محیط خارجی ساختمان های مسکونی است که با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی با کمترین قیمت می توانید فضای سبز بسیار زیبایی را در محیط زندگی تان ایجاد کنید.

اگر قصد طراحی فضای سبز برای حیاط خانه یا آپارتمان تان را دارید پیشنهاد می دهیم از جدیدترین مدل های چمن مصنوعی تزئینی استفاده نمایید زیرا در سری جدید محصولات حیاط سبز بام سبز، طرح های چمن مصنوعی با الیاف چند رنگ به گونه ای بنظر می رسند که کف حیاط خانه تان را با چمن طبیعی تزئین کرده باشید.

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

برای زیبایی بیشتر فضای سبز حیاط بهتر است از چند گلدان با گلها و گیاهان تزئینی سرسبز و زیبا استفاده نمایید زیرا هنگام ورود به خانه یا آپارتمان تان اولین چیزی که به چشم می خورد چمن مصنوعی در حیاط خانه است و می تواند تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون و زیبایی منزل و محل زندگی شما داشته باشد.

فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز افتخار دارد با سابقه و تجربه بلند مدت در زمینه طراحی فضای سبز منازل مسکونی با استفاده جدیدترین مدل های چمن مصنوعی تزئینی زیبایی را به خانه و آپارتمان شما تقدیم کند.

نصب چمن مصنوعی در قسمت های مختلف حیاط خانه

نصب چمن مصنوعی در باغچه

معمولا بیشتر خریداران چمن مصنوعی باور ندارند که می توان از این محصول در باغچه و روی خاک نیز استفاده کرد. در حالی که نصب چمن مصنوعی تزئینی روی بستر خاک یکی از روش های متداول استفاده از این محصول است. پس اگر می خواهید از چمن مصنوعی در حیاط خانه تان و درون باغچه استفاده کنید باید نکات زیر را در هنگام زیر سازی و هنگام نصب چمن رعایت کنید:

  • مانند اوقاتی که از چمن طبیعی استفاده می کنید باید باغچه را آبیاری نمایید
  • بعد از نصب چمن مصنوعی مانعی برای آبیاری گیاهان موجود در باغچه وجود ندارد
  • این روش نصب برای افزایش طول عمر چمن ها مفید است
  • قابلیت مقاومت در برابر ضربه را در چمن افزایش می دهد
  • هزینه زیر سازی کمتر و صرفه جویی اقتصادی

این نکته را به یاد داسته باشید روش نصب چمن مصنوعی برای حیاط خانه در باغچه و روی خاک به مهارت ویژه ای نیاز دارد. بنابراین برای نصب حتما از یک نصاب ماهر برای انجام کار درخواست نمایید.

چمن مصنوعی بین سنگ

نصب چمن مصنوعی بین سنگ

حتما شما نیز مکان هایی که از چمن مصنوعی بین سنگ برای طراحی فضای سبز حیاط باغ ها و تالارهای پذیرایی استفاده شده است دیدن کرده اید. زیبایی که چمن مصنوعی لای سنگ و موزاییک می تواند ایجاد کند بسیار خیره کننده است به ویژه اگر الیاف چمن از بین سنگ ها کمی بالاتر باشد ، جلوه طبیعی به چمن ها می دهد و فضا را بسیار قشنگ تر می کند. استفاده از این روش بسیار کم هزینه و با قیمت پایین انجام می شود.

اگر می خواهید از چمن مصنوعی برای حیاط و بین سنگ و موزاییک استفاده کنید باید به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • حداقل فاصله بین تکه های سنگ یا موزاییک باید ۵ سانتیمتر باشد
  • عمق شیار بین سنگ ها بیشتر از ۱.۵ سانتیمتر نباشد
  • چمن مصنوعی هایی که دارای ارتفاع بیشتر از ۲ سانتیمتر باشند برای نصب لای سنگ مناسب ترند

چمن مصنوعی برای حیاط و روی پله ها

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید از چمن مصنوعی برای حیاط استفاده کنید نصب روی پله ها است. استفاده از این روش باعث افزایش زیبایی راه پله های حیاط خانه و آپارتمان تان می شود و از طرف دیگر نصب چمن مصنوعی روی پله باعث جلوگیری از صدمه دیدن بدن شما هنگام برخورد با لبه پله ها می شود. فروشگاه حیاط سبز بام سبز پیشنهاد می دهد اگر می خواهید از چمن مصنوعی برای حیاط خانه یا آپارتمان تان استفاده نمایید حتما چمن مصنوعی برای راه پله نیز خریداری نمایید زیرا هم ارزان قیمت هستند و هم نصب بسیار ساده و سریعی دارند.

استفاده از چمن مصنوعی روی بتن

مکان های مختلفی در حیاط خانه وجود دارد که برای نصب چمن مصنوعی تزئینی بسیار مناسب هستند. از جمله این مکان ها می توان به سطوح سختی مانند بتن یا موزاییک های نصب شده در حیاط خانه و آپارتمان اشاره نمود. اما این نکته بسیار اهمیت دارد اگر می خواهید چمن مصنوعی را بر روی بتن یا سطوح سخت دیگری مانند موزاییک نصب کنید حتما از لایه ژئوتکسنایل بخاطر مزیت ضربه گیری آن استفاده نمایید. برای تمیز کردن چمن مصنوعی در حیاط می توانید از مواد شوینده معمولی که قلیایی یا اسیدی نباشند استفاده نمایید و با تمیز کردن چمن ها می توانید از طراوت و شادابی دوباره آنها لذت ببرید.

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

وقتی شخصی وارد خانه تان می شود اولین چیزی که می بیند حیاط است. بنابراین در طراحی فضای سبز خانه و آپارتمان خود بهتر است برای خرید چمن مصنوعی تزئینی اقدام کنید. و با این کار می توانید علاوه بر زیباتر شدن فضای حیاط و باغچه منزل تان احساس آرامش و حس طراوت و تازگی را به خود و افراد خانواده تان تقدیم نمایید.

چمن مصنوعی مناسب برای روی پله های حیاط

خیلی از افراد مایل به نصب چمن مصنوعی روی پله های درون حیاط خانه خود هستند و اینکار باعث زیباتر شدن فضای خارجی ساختمان شما می شود. همانطور که می دانید پله های در مسیر ورودی ساختمان قرار دارند و تردد روی آنها زیاد است، برای همین باید از مدل چمن مصنوعی مناسب این قسمت استفاده کنید. بهترین مدل چمن مصنوعی روی پله مدل هایی هستند که دارای ارتفاع نخ ۲۰ تا ۳۵ میلیمتری می باشند و دیتکس و تراکم بالایی دارند تا در هنگام راه رفتن بر روی آنها له و یا کوبیده نشوند. توجه داشته باشید که چمن مصنوعی روی پله به دلیل تردد زیادی که این مسیر دارد خداقل هفته ای یکبار باید شستشو داده شود تا همیشه تمیز و زیبا بنظر برسد. نمونه هایی از پرفروش ترین و محبوب ترین چمن هایی که برای این قسمت از خانه مناسب هستند را در ادامه مشاهده می کنید.

چمن مصنوعی ارزان قیمت

چمن مصنوعی هایی که در حیاط نصب می شوند ۳ ویژگی مهم دارند :

  • باید دیتکس چمن بالا باشد پس موقع خرید چمن مصنوعی به این نکته توجه کنید
  • تراکم چمن در طول عمر و ضریب سایش آن موثر پس هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید
  • مقاوم ترین مدل های چمن مصنوعی دسته ای است که دارای سطح مقطع v یا c شکل داشته باشند

قیمت چمن مصنوعی در حیاط

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

قیمت چمن مصنوعی بین ۹۰۰۰۰ تا ۱۳۵۰۰۰ تومان است و به راحتی می توانید این محصول را از فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز خرید کنید. متنوع ترین مدل های چمن مصنوعی با قیمت های مختلف متناسب با بودجه مورد نیاز شما در فروشگاه حیاط سبز بام سبز موجود است فقط کافی است تا بعد از وارد کردن ابعاد حیاط خانه تان دکمه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید. کارشناسان واحد فروش پس از آماده سازی سفارش خرید چمن مصنوعی مورد نظرتان در اولین فرصت محصولات خریدارای شده را برای تان به آدرسی که در هنگام ثبت فاکتور وارد کرده باشید ارسال می کنند.

محاسبه قیمت چمن مصنوعی تزئینی

همانطور که می دانید اغلب محصولاتی که برای کف حیاط مورد استفاده قرار می گیرند بر حسب مترمربع محاسبه می شوند. چمن مصنوعی نیز همینطور است. برای اینکه مساحت حیاط خانه تان را اندازه گیری کنید باید طول و عرض حیاط را در هم ضرب کنید تا ابعاد مورد نیاز برای خرید چمن مصنوعی بدست آید. البته هنگام نصب چمن قسمت هایی مانند باغچه از مساحت کسر می شوند و به عنوان دور ریز چمن مصنوعی در بخشهایی که قابل استفاده باشند نصب می شوند.

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

در حیاط خانه بهتر است از چمن مصنوعی هایی که حداقل ارتفاع ۱.۵ تا ۲.۵ سانتیمتری داشته باشند خرید کنید. شما می توانید انواع چمن ها را در فروشگاه حیاط سبز بام سبز در طرح ها و ارتفاع های مختلف مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایید.

هزینه نصب چمن مصنوعی در حیاط همراه با زیرسازی

از مهمترین مواردی که در قیمت چمن مصنوعی تاثیر گذار است هزینه زیرسازی و نصب در حیاط خانه یا آپارتمان شماست. برای اینکه پس از اتمام کار نصب چمن مصنوعی از خرید خود خشنود باشید حتما باید زیرسازی را اصولی و استاندارد انجام داده باشید. گروه فنی حیاط سبز بام سبز با استفاده از کادر مجرب و با تجربه بهترین خدمات نصب چمن مصنوعی در تهران را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

هزینه نصب چمن مصنوعی چیزی در حدود ۱۸۰۰۰ تومان در هر متر مربع است و اگر به زیرسازی نیاز داشته باشید می بایست مبلغی در حدود ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هزار تومان بابت این کار به نصاب پرداخت نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *