مقالات

نحوه نصب چمن مصنوعی در بالکن

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی محصولی بسیار مناسب برای تزئین مکان های مختلف در خانه و محل کارتان خواهد بود. به عنوان مثال می توانید از چمن مصنوعی برای بالکن و تراس، روف گاردن و پشت بام و حتی روی صندلی و نیمکت های باغ استفاده کنید. در این مطلب می خواهیم به شما نحوه نصب چمن مصنوعی در بالکن را آموزش دهیم.

افراد زیادی می خواهد خودشان چمن مصنوعی را در بالکن خانه شان نصب کنند. اغلب افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند به دلیل اینکه فضای کافی برای گذراندن اوقات فراغت خود ندارند تزئین تراس با چمن مصنوعی می تواند ایده خارق العاده ای باشد. شما می توانید از چند گلدان زیبا با گل ها و گیاهان طبیعی استفاده در بالکن آپارتمان تان استفاده کنید و فضای شاد و با طراوتی را ایجاد نمایید تا در زمان استراحت به آنجا بروید.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید نصب چمن مصنوعی در بالکن کار بسیار ساده ای است. خوشبختانه اغلب بالکن ها دارای سطحی صاف و بکنواخت هستند و مسیری برای خروج آب باران دارند. یکی از سطوحی که می توانید چمن را بر روی آن نصب کنید موزاییک است و معمولا کف اغلب تراس با موزاییک پوشیده شده است.

سطح مناسب برای نصب چمن مصنوعی در تراس

یکی از مزیت های خرید چمن مصنوعی این است که این محصول را می توانید بر روی هر سطحی مانند بتن ، سنگ فرش، آجر، چوب و خاک به راحتی نصب کنید. البته باید دقت کنید اگر قصد نصب چمن مصنوعی روی چوب را دارید باید بین الوارهای چوب فاصله باشد تا آب باران یا حاصل از شستشو از میان آنها عبور کند و چوب دچار پوسیدگی نشود.

چمن مصنوعی را نباید بر روی سطوح ناهموار نصب کنید. زیرا اینکار می تواند باعث ایجاد فواصل هوا شده و ظاهر یکدست و خوبی نداشته باشید. برای سطوحی که دارای ناهمواری هستند بهتر است از یک لایه فوم ۶ میلیمتری استفاده کنید. اما اگر سطح کاملا صاف باشد با خیال راحت می توانید چمن را بر روی آن نصب کنید.

نحوه نصب چمن مصنوعی در بالکن

اگر بالکن بزرگی دارید بهتر است از چمن مصنوعی دو رنگ استفاده نمایید. و تمام سطح بالکن را با چمن یکنواخت پوشش ندهید. اگر می خواهید از فضای تراس خانه تان بیشترین استفاده را ببرید بهتر است مکان هایی را برای قرار دادن باربی کیو، میزو صندلی ها و گلدان های گل و گیاه در نظر بگیرید.

اگر شیب سطح بالکن به گونه ای نیست تا آب باران از منافذ زیرین چمن ها خارج شود، بهتر است پیش از نصب چمن مصنوعی در بالکن ، شیب سطح را برای خروج آب درست کنید.

نصب چمن مصنوعی در بالکن

نصب چمن مصنوعی در بالکن تفاوت چندانی با نصب آن در حیاط خانه ندارد. برای نصب چمن مصنوعی در تراس بهتر است بجای استفاده از چسب از نوار اتصال استفاده کنید. اینکار باعث می شود تا چسب کمتری مصرف کنید و هزینه های مربوط به نصب کاهش یابد. از طرف دیگر صدمه ای به کف بالکن وارد نمی شود و برداشتن چمن نیز کار ساده خواهد بود. تنها برای اطراف و گوشه های چمن باید از چسب استفاده کنید اینکار باعث می شود تا چمن به کف تراس بهتر بچسبد و محکم تر باشد. البته باید شیب سطح را برای خروج آب حاصل از باران یا شستشو را در نظر بکیرید. استفاده بیش از حد از چسب می تواند مانع خروج آب شده و همچنین در هنگام کندن چمن مصنوعی از روی زمین می تواند کار را تا حدودی سخت کنید. فراموش نکنید که چسب مخصوص چمن مصنوعی نمی تواند بر روی چوب عمل کند و برای این منظور باید از میخ های کوچک استفاده نمایید.

زمان نصب چمن مصنوعی در بالکن

برای بالکن های کوچک و متوسط حداکثر یک نصف روز برای نصب چمن مصنوعی کافی است. اما اگر بالکن شما خیلی بزرگ باشد به نسبت مساحت تراس به زمان بیشتری نیاز دارید. برای دریافت مشاوره می توانید با واحد فروش محصولات فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز در ارتباط باشید.

بهترین مدل چمن مصنوع برای بالکن

مانند هر محصول دیگری بسته به نوع استفاده و شرایط آب و هوایی انتخاب و خرید چمن مصنوعی برای بالکن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر بر روی تراس خانه تان رفت و آمد و تردد زیاد باشد بهتر است از چمن هایی که دارای الیاف کوتاه و متراکم هستند استفاده نمایید.

ماندگاری چمن مصنوعی در بالکن

شرکت حیاط سبز بام سبز بیش از ۱۵ سال است که در زمینه فروش و نصب چمن مصنوعی فعالیت دارد. هنوز چمن هایی که از همان ابتدای فعالیت خود در پروژه های مختلف نصب کرده ایم، سالم هستند. و این موضوع کاملا به نحوه استفاده از این محصول و میزان تردد بر روی ان بستگی دارد. بنابراین می توانیم به شما اطمینان دهیم اگر قصد خرید این محصول و نصب آن بر روی بالکن را دارید و به درستی از آن استفاده می کنید، تا ۱۵ سال می تواند دوام داشته باشد.

نحوه نصب چمن مصنوعی در بالکن

هزینه نصب چمن مصنوع در بالکن

عوامل زیادی می توانند در تعیین هزینه نصب چمن مصنوعی در بالکن موثر باشند. به عنوان مثال عوامل زیر می تواند در هزینه تمام شده موثر باشند :

  • تعداد طبقات آپارتمان
  • دسترسی آسان به بالکن
  • نیاز به جابجایی وسایل روی تراس
  • مساحت تراس
  • شیب مناسب برای تخلیه آب
  • نوع پوشش کف بالکن

امیدوارم از این مطلب آموزشی درباره نحوه نصب چمن مصنوعی در بالکن استفاده کرده باشید. اگر می خواهید خودتان این محصول را بر روی بالکن خانه تان نصب کنید باید تا حدودی با موارد فنی آشنا باشید یا اصطلاحاً دست به آچار باشید. هرچند توصیه می کنیم برای اینکه نتیجه کار تمیز و اصولی در بیاید حتما از یک نصاب چمن مصنوعی کمک بگیرید. برای این منظور می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است کلیه خدمات نصب در ایام کرونا با توجه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده و لازم نیست از این جهت نگرانی داشته باشید. و همه موارد لازم به نصاب ها آموزش داده شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *