مقالات

محوطه سازی با چمن مصنوعی

محوطه سازی با چمن مصنوعی

خانه شما بیانگر شخصیت شماست، برای همین باید به زیبایی آن اهیمت بدهید. با محوطه سازی می توانید به زیبایی و جذابیت خانه خود بیافزایید. اما اگر بخواهید از گل ها و گیاهان طبیعی استفاده کنید زمان و هزینه زیادی باید صرف کنید. به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند از چمن مصنوعی برای محوطه سازی خانه و ویلای خود استفاده کنند. این چمن ها با طول عمر ۱۵ تا ۲۰ هموراه رنگ سبز خود را حفظ می کنند و پژمرده نمی شوند.

مزایای محوطه سازی با چمن مصنوعی

همانطور که می دانید نگهداری از گل ها و گیاهان طبیعی کار بسیار سختی است. آنها به آبیاری، هرس کردن و کود دهی و سمپاشی نیاز دارند. و اگر همه این موارد را رعایت نکنید نمی توانید از داشتن حیاطی زیبا و دلنشین لذت ببرید.

علاوه بر این گل ها و گیاهان طبیعی گرده افشانی می کنند که می تواند برای بسیاری از افراد ایجاد حساسیت و آلرژی کند. همچنین وجود حشرات، جوندگان و سایر آفات در گیاهان طبیعی می تواند آزار دهنده و گاهی خطرناک باشد.

بنابراین محوطه سازی با چمن مصنوعی هیچکدام از این مشکلات را نداشته و همین مورد مزیت استفاده از این محصول می باشد.

چرا استفاده از چمن مصنوعی برای محوطه سازی بهتر است؟

محوطه سازی با چمن مصنوعی

اگر به دنبال ایجاد حیاطی زیبا و دلنشین بدون مشکلات گیاهان طبیعی هستید و وقت و هزینه کافی برای نگهداری از آنها را ندارید، استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط ویلا یک انتخاب عالی است.

ظاهر کاملاً طبیعی

چمن مصنوعی رنگ بندی و بافت های متنوعی دارد، بنابراین گزینه مناسبی برای محوطه سازی ویلا است می باشد. به دلیل داشتن الیاف نرم و منعطف با راه رفتن روی آن احساسی مشابه به قدم زدن بر روی چمن طبیعی خواهید داشت.

قابل استفاده در کنار سایر متریال ها

چمن های مصنوعی قابلیت نصب در کنار متریال های دیگری مانند آجر، سنگ، واش بتن و چوب ترمو را دارند.

همچنین ضرورتی برای نصب چمن ها بر روی خاک وجود ندارد و می توانید از این محصول بر روی چنل های چوبی، بتن، آسفالت و دیگر کفپوش ها و سطوح استفاده کنید.

یکی از کاربردهای این محصول را تحت عنوان چمن مصنوعی بین سنگ می توانید مشاهده کنید.

امنیت بیشتر

چمن مصنوعی از الیاف نرم و منعطف تولید می شود و مواد اولیه که در ساخت آن استفاده می گردد پلی اتیلن است که قابلیت ارتجاعی بالایی دارد. همین موضوع باعث شده است تا دارای خاصیت ضربه پذیری بالایی باشند و نسبت به خاک یا سطوح سخت دیگر ایمن تر باشند. به ویژه برای بچه ها و حیوانات خانگی مانند سگ و گربه.

همچنین در صورت خیس یا گل آلود شدن، لغزنده نشده و برای نصب در مناطق پرباران مانند مناطق شمال کشور بسیار مناسب هستند.

درباره چمن مصنوعی برای سگ و حیوانات خانگی بیشتر بخوانید.

ایده هایی برای استفاده از چمن مصنوعی برای محوطه سازی

چمن مصنوعی بین سنگ

در ادامه چند ایده جذاب برای محوطه سازی و طراحی فضای سبز با چمن مصنوعی را با شما به اشتراک می گذاریم.

ساخت فضایی برای تفریح و بازی

وقتی که از چمن مصنوعی برای محوطه سازی و طراحی فضای سبز ویلا یا حیاط خانه تان استفاده می کنید، در واقع مکانی برای استراحت و تفریح خود و خانواده تان درست کرده اید. به عنوان مثال می توانید در این فضا یک باربیکیو قرار دهید و با ساخت یک آلاچیق و چیدن چند میز و صندلی، فضای زیبایی برای دورهمی های دوستانه ایجاد کنید. با چمن مصنوعی ورزشی می توانید یک زمین گلف کوچک درست کنید و در کنار دوستان تان گلف بازی کنید.

یک فضای شیک درست کنید

می توانید مسیر درب ورودی ساختمان تا درب ویلا را با سنگ های زیبا سنگ فرش کنید. از صخره های و تخته سنگ ها در طول مسیر ورودی از حیاط ویلا تا درب ساختمان برای تزئین و محوطه سازی با چمن مصنوعی استفاده کنید.

ایجاد طرح های خاص

با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف چمن مصنوعی می توانید حیاط ویلا و خانه خود را با طرحی متفاوت تزئین کنید. همچنین امکان نصب در جهات مختلف برای ایجاد بافت متفاوت وجود دارد که می تواند باعث زیباتر شدن محیط شود. اگر می خواهید از طرح های خلاقانه و منحصر به فرد استفاده کنید، می توانید تکه های چمن را به اشکال مختلف برش بزنید و با ترکیب متریال های دیگری مانند چوب ترمو یا واش بتن و تخته سنگ در قسمت های مختلف حیاط خانه و ویلای خود تزئین کنید.

فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز

شرکت حیاط سبز بام سبز با نام تجاری (دنیای چمن) در زمینه فروش انواع چمن هایی تزئینی در تهران فعالیت دارد و محصولات خود را برای دسترسی بهتر مشتریان گرامی از طریق وب سایت ارائه می دهد و به تمامی شهرهای ایران ارسال سفارش دارد.

در صورتی که مایل به خرید محصولات متنوع از فروشگاه ما هستید می توانید قیمت چمن مصنوعی و دیوار سبز مصنوعی را در وب سایت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) مشاهده کنید و خرید خود را بصورت آنلاین ثبت کنید. همچنین امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی و مراجعه حضوری وجود دارد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *