مقالات

چمن مصنوعی کنار استخر | خرید چمن مصنوعی کنار استخر با تخفیف ویژه

چمن مصنوعی کنار استخر

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا تقاضا برای استفاده از استخرهای عمومی و شخصی افزایش می یابد. با توجه به اینکه در دوران کرونا هستیم و محدودیت هایی که این بیماری ایجاد کرده است، استفاده از استخرهای رو باز بیشتر شده است. نصب چمن مصنوعی کنار استخر یکی از روش هایی است که می توانید برای طراحی فضای سبز استفاده کنید.

مزایای خرید چمن مصنوعی کنار استخر

چمن مصنوعی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و هرگز آب در آن نفوذ نمی کند. بعد از نصب چمن مصنوعی کنار استخر ممکن است مقداری آب بروی چمن بریزد، به دلیل اینکه این محصول آب را در خود نگه نمی دارد خیلی سریع خشک شده و سطح آن لغزنده نمی شود. در ادامه مزایای خرید چمن مصنوعی کنار استخر را معرفی می کنیم که می تواند جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی باشد.

تخلیه سریع آب

آبی که کنار استخر ریخته می شود به راحتی از چمن های مصنوعی تخلیه می شود. زیرا این محصول دارای زهکشی بوده و هرگز آب دورن چمن ها جمع نمی شود. همچنین اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای استخرهای روباز را دارید، در مواقع بارندگی به دلیل داشتن زهکشی اختصاصی، آب باران از زیر چمن تخلیه می شود. در نتیجه بهترین گذینه برای نصب در کنار استخر است.

نگران سر خوردن و سطوح لغزنده کنار استخر نباشید

کنار استخر همیشه سُر و لغزنده است و دلیل آن راه رفتن با پای خیس در استخرها می باشد. اغلب کنار استخر را با سنگ هایی مانند مرمر یا کاشی پوشش می دهند. بنابراین بهترین راهکار برای جلوگیری از آسیب دیدن افرادی که مشغول شنا و تفریح هستند، نصب چمن مصنوعی در کنار استخر می باشد. الیاف این چمن ها کاملا نرم و متراکم است و مانع از سُر خوردن افراد می شود.

چمن مصنوعی کنار استخر

بدون گل و لای

اغلب افراد از چمن های طبیعی در کنار استخر استفاده می کنند. این چمن ها در زمانی که خیس می شوند به دلیل اینکه یکپارچه نیستند باعث ایجاد و گل و لای و کثیف شدن آب می شوند. اما چمن مصنوعی تزئینی که برای کنار استخر نصب می شود، کاملا یکدست بوده و هیچ گونه درزی ندارد. همین موضوع باعث می شود که کاملا تمیز باشد و هیچ گونه گل و لای ایجاد نکند.

با دوام و پایدار

معمولا در استخرها رفت و آمد بسیار زیاد است و امکان سُر خوردن و افتادن در اطراف استخر زیاد پیش می آید. حتی اگر اطراف استخر را کاشی کنید بعد از مدتی ساییده می شوند و رنگ و طرح خود را از دست داده و خیلی هم لغزنده می گردند. بنابراین با استفاده از نصب چمن مصنوعی کنار استخر می توانید از همه این مشکلات جلوگیری کنید. زیرا این محصول دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی است و ترددهای زیاد باعث آسیب دیدن الیاف آن ها نمی شوند.

در ادامه چند نمونه از بهترین مدل های چمن مصنوعی را مشاهده می کنید. در این لیست قیمت چمن مصنوعی را مشاهده کرده و می توانید با توجه به بودجه تان بهترین مدل را خرید کنید.

قابلیت نصب در شرایط جوی متنوع

چمن مصنوعی دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی است و در هر نوع شرایط آب و هوایی قابل نصب و استفاده می باشد. حتی اگر سیل جاری شود، بعد از فروکش کردن آب می توانید مجدد از این چمن ها استفاده کنید. در شرایط آب و هوایی گرم مانند مناطق جنوبی کشور بهترین روش برای طراحی فضای سبز شهری نصب چمن های مصنوعی می باشد. بنابراین برای خرید چمن مصنوعی کنار استخر در شهری که باشید می توانید اقدام نمایید.

نگهداری کم هزینه

خوشبختانه هزینه و زمان زیادی برای تمیز کردن و نگهداری چمن های مصنوعی لازم نیست. هر از گاهی می بایست برگ و گرد و غبار را از سطح چمن پاک کنید و برای شستشوی چمن مصنوعی می توانید از شامپو فرش استفاده کنید و سپس آن را با آب تحت فشار کاملا آبکشی نمایید. بعد از خشک شدن چمن کافی است با یک برس پلاستیکی نرم، الیاف چمن را برس بکشید تا مانند روز اول به حالت ایستاده قرار بگیرند. معمولا در کنار استخرها از چمن های مصنوعی متراکم استفاده می شود. که نگهداری آن بسیار ساده است.

چمن مصنوعی ارزان قیمت

خرید اینترنتی چمن مصنوعی کنار استخر

همانطور که گفته شد مدل های متنوع بسیار زیادی برای استفاده از چمن های مصنوعی در کنار استخر وجود دارد. شما می توانید برای مشاده و خرید محصولات ما به فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز مراجعه کرده و بصورت آنلاین خریدتان را انجام دهید. همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن های ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ و ۰۹۱۲۱۱۸۲۴۱۷ تماس بگیرید. و از خدمات مشاوره پیش از خرید بصورت رایگان استفاده نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *