مقالات

کاربرد دیوار سبز مصنوعی در تزئین بالکن

دیوار سبز مصنوعی

بالکن فضای بسیار مناسبی برای گذران اوقات فراغت و یا استفاده به عنوان محیطی برای بازی کودکان است. خوشبختانه اغلب خانه های ویلایی و آپارتمان ها فضایی هرچند کوچک به عنوان بالکن یا تراس دارند که می توان از آن به عنوان مکانی برای بازی بچه ها، صرف صبحانه و یا دورهمی های دوستانه استفاده کرد.

شاید بیشتر خانه ها یا آپارتمان ها با وجود داشتن یک بالکن یا تراس زیبا از آن برای انبار کردن وسایلی که کاربرد چندانی ندارند استفاده می کنند. در حالی که اگر کمی صلیقه و حوصله به خرج دهید می توانید با استفاده از پنل های دیوار سبز مصنوعی از این فضای کوچک و فراموش شده، استفاده های زیادی بکنید.

همانطور که در مطالب پیشین درباره کاربردهای چمن مصنوعی گفته شده، ما می توانیم با استفاده از نوع دیگری از این محصول که به عنوان دیوار سبز مصنوعی شناخته می شوند برای تزئین بالکن و یا تراس خانه و آپارتمان محل کار یا سکونت خود استفاده کنیم.

معمولا امکان نصب چمن مصنوعی در کف بالکن وجود دارد. اما برای دیوارها چطور؟ آیا می شود از چمن مصنوعی که برای کف بالکن استفاده می شود برای دیوارها هم استفاده کرد؟ پاسخ این است که خیر. به دلیل وزن نسبتاً بالایی که چمن مصنوعی تزئینی دارد، نمی توان از این محصول برای تزئین دیوارهای اطراف تراس استفاده کرد. به همین منظور کارخانه هایی که در زمینه تولید چمن های تزئینی مصنوعی فعالیت دارند، اقدام به تولید محصولات تازه ای تحت عنوان گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی کرده اند که برای همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال چیست؟

اصطلاح دیوار سبز یا گرین وال به محصولاتی گفته می شود که بصورت پنل هایی با ابعاد ۲۵ در ۲۵ سانتیمتر و ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر از الیاف مصنوعی ساخته می شوند و در تزئینات داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

این پنل ها که به نوعی گل ها و بوته های مصنوعی هستند دارای طرح و رنگ بندی بسیار متنوعی بوده و یکی از پرکاربردترین موارد استفاده آنها تزئین دیوارهای داخلی ساختمان در مراکز اداری، تجاری و مسکونی کوچک و بزرگ است. پنل های دیوار سبز مصنوعی به راحتی قابل نصب هستند و به منظور تزئین دیوار بالکن، روف گاردن، دیوارهای داخلی حیاط خانه، فضای بیرونی ساختمان های اداری و تجاری، لابی هتل ها، مراکز درمانی، باشگاه های ورزشی، مطلب پزشکان و بسیاری موارد دیگر مانند رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی را می توانید با کمترین هزینه در هر فضایی که مایل باشید نصب کنید و از داشتن محیطی سرسبز و زیبا در خانه یا محل کارتان لذت ببرید.

مزیت نصب دیوار سبز مصنوعی در بالکن یا فضاهای دیگر سرعت نصب بالای آن است. شما می توانید خودتان هم با صرف حداکثر چند ساعت بسته به مساحتی که می خواهید با استفاده از چمن مصنوعی دیواری آنجا را تزئین کنید، سطح دیوارها را کاملاً پوشش دهید.

فضای بالکن محل بسیار مناسبی برای نصب چمن مصنوعی دیواری یا گرین وال است و با کمترین هزینه فضای دلچسبی را برای بازی کودکان یا گذراندن اوقات قراغت در کنار خانواده یا دوستانتان برای شما فراهم می کند. در ادامه نمونه هایی از گرین یا دیوار سبز مصنوعی را مشاهده می کنید.

تزئین بالکن با چمن مصنوعی تزئینی

همانطور که گفته شد، باکن فضای بسیار خوبی است که متاسفانه بیشتر افراد آن را نادیده می گیرند. اگر شما یک بالکن سرسبز و زیبا داشته باشید، علاوه بر اینکه بر روحیه تمام ساکنین خانه و خانواده تان تاثیر مثبتی می گذارد، می تواند به عنوان محلی برای میزبانی از دوستان و آشنایان شما مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار اندک و خرید چمن مصنوعی دیواری که به عنوان پنل های دیوار سبز مصنوعی شناخته می شوند، در کمتر از چند ساعت یک بالکن زیبا و دلنشین داشته باشید. هرچند که بالکن خانه شما کوچک باشد، نباید از این فضای بسیار عالی غافل شوید و از آن برای انبار کردن وسایل دم دستی استفاده کنید.

شما می توانید از پنل های چمن مصنوعی برای بالکن این فضا را برای استفاده خود و اعضای خانواده تان آماده کنید و برای اینکار نیاز به صرف هزینه های زیادی ندارید. ارزان قیمت ترین مدل های چمن را می توانید از فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز بصورت آنلاین خرید کنید و محصول خریداری شده را در یک بسته بندی شیک درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

در ادامه نمونه هایی از چمن مصنوعی برای بالکن را که دارای قیمت های مناسب هستند مشاهده می کنید.

فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی

شرکت حیاط سبز بام سبز با نام تجاری دنیای چمن یکی از بزرگترین شرکت های پخش و فروش چمن مصنوعی در تهران و سایر شهرستان ها است. این شرکت از حدود سال ۱۳۹۱ در زمینه تولید، توزیع و فروش چمن مصنوعی فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است و از سال ۱۳۹۹ با راه اندازی فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی سعی در آسان کردن ارائه خدمات و عرضه بهتر محصولات به مشتریان گرامی در تهران و سایر نقاط کشور داشته است.

فروشگاه اینترنتی چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز، یکی از با کیفیت ترین محصولات چمن مصنوعی را که همه آنها از مواد اولیه درجه ساخته شده اند و دارای تاییده های بهداشتی از طرف سازمان های مربوطه می باشند را برای عرضه در اختیار خریداران گرامی قرار داده است.

کلیه محصولات دارای ضمانت کیفیت بوده و معمولا ۱۰ تا ۱۵ سال ماندگاری و دوام دارند.

چمن مصنوعی برای بالکن

نحوه تعیین قیمت چمن مصنوعی در شرکت حیاط سبز بام سبز به دلیل مرکزیت این شرکت به عنوان یکی از مراکز بزرگ پخش و توزیع چمن در کشور باعث شده است تا محصولاتی که برای فروش عرضه می شوند نسبت به سایر فروشگاه ها دارای قیمت به نسبت کمتری باشد.

هر چند با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی که در تقویم وجود دارد، با ارائه تخفیف های فصلی و مناسبتی امکان خرید چمن مصنوعی ارزان قیمت را برای مشتریان گرامی فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای خرید انواع محصولات چمنی به ویژه خرید دیوار سبز مصنوعی می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۳۳۴۱۸ در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *