مقالات

ماندگاری چمن مصنوعی چقدر است

ماندگاری چمن مصنوعی

اگر از چمن مصنوعی به خوبی مراقبت شود به راحتی بین ۱۵ تا ۲۰ سال دوام می آورد. همچنین در طول این سال ها هرگز پلاسیده نشده یا تغییر رنگ نمی دهد، در تمام طول سال رنگ سبز آن ثابت است و ۱۰۰% با محیط زیست سازگار دارد.

آیا چمن مصنوعی ارزش خرید دارد؟

هزینه نصب چمن مصنوعی بسیار پایین است بطوری که می توان انتظار داشت هزینه ای که بابت خرید آن صرف کرده اید از طریق صرفه جویی در مصرف بسیاری از موارد مانند آب، کود و سموم شیمیایی و … بین ۳ تا ۵ سال به شما بازگردد.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی است که قابلیت نصب در زمین های ورزشی، زمین بازی بچه ها، پارک ها، حیاط خانه، ویلا و مدرسه و مهدکودک و … را دارد. این چمن ها خیلی سریع نصب می شوند و هزینه های نگهداری آنها نزدیک به صفر است.

جنس چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی از جنس پلی اتیلن ساخته شده است، این ماده نوعی پلاستیک است که برای تولید که در تولید بطری ها و کیسه های پلاستیکی استفاده می شود. لایه زیرین چمن از پلی پروپیلن، پلی اتیلن یا نایلون ساخته شده است که به بکینگ معروف است که تیغه های چمن درون آن قرار گرفته اند.

آیا چمن مصنوعی برای زمین فوتبال مناسب است؟

بله. بسیاری از ورزشگاه ها و زمین های فوتبال، فوتسال و تنیس و گلف از چمن مصنوعی برای پوشش زمین بازی استفاده می کنند. زیرا این محصول دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی بوده و به ندرت دچار فرسودگی می شود.

تفاوت چمن طبیعی با چمن مصنوعی چیست؟

چمن های طبیعی و مصنوعی دارای انواع مختلفی هستند. اما تفاوت بین چمن طبیعی و چمن مصنوعی چیست؟ چمن های مصنوعی مانند یک فرش بر روی هر سطحی قابل نصب کردن هستند و در طراحی فضای سبز، ساخت زمین های ورزشی، زمین بازی برای بچه ها و … کاربرد دارد. شما نمی توانید چمن های طبیعی در هر شرایط آب و هوایی یا در فضاهای سرپوشیده کاشت کنید و محدودیت ها و هزینه های زیادی مانند آبیاری، هرس کردن، کود دهی و سمپاشی و … دارد.

روش شستشوی چمن های مصنوعی

برای شستشوی چمن مصنوعی به راحتی می توانید از کمی شامپو فرش و آب تحت فشار استفاده کنید. همچنین پاک کننده های مخصوصی وجود دارند که برای شستشوی چمن های مصنوعی می توانید از آنها استفاده کنید. البته امکان استفاده از محلول سفید کننده و آب با ترکیب ۱ به ۱۰ وجود دارد.

آیا چمن مصنوعی برای سگ ها مناسب است؟

همه چمن های مصنوعی که در فروشگاه حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) به فروش می رسند برای حیوانات خانگی مناسب هستند. الیاف این چمن ها از مواد ۱۰۰% قابل بازیافت ساخته شده اند و هیچ گونه سرب یا مواد شیمیایی مضر در تولید آنها استفاده نشده است. برای همین می توانید از چمن مصنوعی برای سگ و سایر حیوانات خانگی خود با خیال آسوده استفاده کنید.

چگونه چمن مصنوعی را خنک نگهداریم؟

اغلب شهرهای ایران دارای آب و هوای گرم و خشک هستند و آفتاب معمولاً بصورت مستقیم به کف حیاط یا بالکن می تابد. برای همین از دو روش می توانید چمن مصنوعی را خنک نگهدارید. اول اینکه بر روی آن آب بپاشید و یا قسمت هایی از حیاط یا بالکن و تراس را که می خواهید استفاده کنید را با استفاده از سایبان یا آلاچیق بپوشانید.

مزایای نصب چمن مصنوعی در شهرهای کم آب و گرمسیر

  • کاهش مصرف آب و صرفه جویی در هزینه ها
  • ماندگاری تا ۲۰ سال بدون تغییر رنگ
  • عدم نیاز به هزینه برای هرس کردن، آبیاری و کوددهی و سمپاشی
  • بدون هیچ گونه مواد شیمیایی مضر مانند سرب
  • رنگ ثابت در صورت قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید
  • ۱۰۰% سازگار با محیط زیست و مناسب برای کودکان و حیوانات خانگی
  • ارزان قیمت و مقرون به صرفه

از کجا چمن مصنوعی بخریم؟

اگر قصد خرید چمن مصنوعی با قیمت ارزان و با کیفیت را دارید می توانید به فروشگاه آنلاین حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) مراجعه کنید. همچنین می توانید برای ثبت سفارش های خود بعد از مشاهده قیمت چمن مصنوعی در وب سایت شرکت، از طریق تماس تلفنی و مراجعه حضوری هم امکان خرید وجود دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *