مقالات

بهار نزدیکه بهتره بالکن و با چمن مصنوعی تزئین کنیم!

چمن مصنوعی برای بالکن

شاید خیلی زود بنظر بیاد که بخواهیم اول آذر ۱۴۰۰ درباره رسیدن بهار و تزئین تراس با چمن مصنوعی صحبت کنیم! اما اگر از همین حالا به فکر ایجاد فضای مناسبی برای بازی و سرگرمی بچه ها و گذران اوقات فراغت توی بالکن خانه خود باشید، ایده جالبی به حساب خواهد آمد.

البته چمن مصنوعی برای بالکن نیازی به آفتاب یا هوای گرم ندارد و ختی در فصل سرد زمستان هم می توانید از داشتن یک تراس سرسبز و زیبا لذت ببرید. ما در این مطلب می خواهیم ایده هایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بالکن خانه خود را با استفاده از چند راه کار ساده و ارزان قیمت تزئین کنید و به پیشواز بهار سبز و خرم بروید.

اگر برای خلق ایده های ساده و دوست داشتنی برای تزئین بالکن خانه تان آماده هستید، ما در ادامه شما را با نکاتی آشنا می کنیم تا بجای استفاده از بالکن به عنوان انباری از این فضای کوچک برای داشتن محیط بهتر و افزایش روحیه خود و خانواده تان در طول سال استفاده کنید.

تزئین تراس با چمن مصنوعی

گرد گیری شب عید

پیش از هر کاری باید بالکن خانه خود را حسابی گردگیری کنید، چیزی شبیه به گردگیری هایی که برای عید نوروز انجام می دهیم! برای همین باید حسابی کف بالکن را تمیز کنید. دیوارها را کاملاً بررسی کنید و هرگونه آلودگی را از آنها پاک کنید. ممکن است در طول زمستان سرمای هوا و بارش برف و باران به دیوارها آسیب زده برند، برای جلوگیری از این آسیب ها می توانید از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنید که علاوه بر عایق سرما و گرما دارای ظاهری بسیار زیبا و طبیعی است و برای تزئین بالکن یک ایده ناب و دوست داشتنی می باشد.

دیوار سبز مصنوعی

ترکیب رنگ های شاد با چمن مصنوعی سبز و زیبا

حالا که همه جای بالکن را تمیز کردید، نوبت به رنگ آمیزی تراس با استفاده از لوازم دکوری و گلدان های گل طبیعی می رسد. حتی می توانید میله ها را رنگ کنید تا فضای شادتری برای خودتان ایجاد نمایید.

از اینکه از رنگ های شاد مانند زرد و نارنجی و آبی استفاده کنید، نترسید و هر طور که دوست دارید بالکن را تزئین کنید. اگر فضای کافی در بالکن خانه شما وجود داشته باشد، می توانید یک قفسه از کتاب های مورد علاقه تان را در آنجا قرار دهید و یک مبل راحتی کوچک برای زمان مطالعه در فضای باز هم در گوشه ای از تراس بگذارید.

تزئین بالکن با چمن مصنوعی

خلاق باشید

بیایید کمی خلاق باشیم و بجای استفاده از مبلمان معمولی به سراغ استفاده از تنه های درخته برای درست کردن صندلی های چوبی برویم. شاید بد نباشد که از لاستیک های فرسوده ماشین ها استفاده کنیم. فقط کافی است آنها را بخوبی تمیز کنید و از کمری رنگ و چند متر گونی پارچه ای برای تزئین لاستیک ها استفاده کنید.

می توانید یک میز کوچک شیشه ای که بر روی پایه های بلوک سیمانی قرار گرفته است هم استفاده کنید. گوشه ای بالکن را که چمن مصنوعی ندارد می توانید با استفاده از چوب ترمو تزئین کنید. ترکیب رنگ چوب با سبزی چمن ها نمای بسیار زیبایی به بالکن خانه شما می دهد.

چمن مصنوعی با چوب ترمو

حتی نگاه کردن به چمن مصنوعی برای کف بالکن می تواند در شادابی و افزایش روحیه شما موثر باشد! زیرا ترکیب رنگ سبز با رنگ چوب ترمو برای افزایش حس آرامش در انسان موثر است. اگر می توانید از گلدان های گل و گیاهان طبیعی هم در فضای بالکن استفاده کنید و حس زنده بودن را بیشتر از پیش به تراس خانه تان القا کنید.

وقت استراحت است

اکنون که تمام سعی خود را برای تزئین بالکن خانه تان انجام داده اید، وقت آن است که از این محیط شاد و زیبا لذت ببرید و در تراس استراحت کنید و از هوای بهاری لذت ببرید. حتی می توانید در هوای سرد زمستان هم با نشستن کوتاه به قدر خوردن یک فنجان قهوه یا استکانی چای گرم از انتخاب چمن مصنوعی برای بالکن خانه خود لذت ببرید.

چمن مصنوعی برای بالکن

محیط بالکن و تراس خانه می تواند فضای بسیار مناسبی برای بازی کردن کودکان شما در یک محیط امن باشد. اگر دیوار جلویی بالکن شما کوتاه است می توانید آن را کمی بالاتر ببرید و یا از میله ها و محافظ های فرفروژه استفاده کنید و خودتان هم در کنار بچه مشغول بازی کردن شوید.

اگر نیاز به دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر برای خرید چمن مصنوعی دارید می توانید با شماره تلفن ۲۲۷۳۳۴۱۸ – ۰۲۱ تماس بگیرید. و برای مشاهده و خرید انواع چمن های تزئینی به فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *