مقالات

تمام دیوار خانه و محل کارتان را سبز کنید! چمن مصنوعی زیبایی خاصی دارد.

دیوار سبز مصنوعی

رنگ سبز این محصول بسیار چشم نواز است و حتی از فاصله دور خیلی نمای بهتری دارد. علاوه بر این رنگ سبز گیاه باعث احساس آرامش در شما می شود، بنابراین در بیشتر فروشگاه ها یا اماکن تجاری شاهد استفاده از گل و گیاه طبیعی و مصنوعی هستید. البته به دلیل مراقبت و نگهداری پر هزینه و زمان بر از گیاهان طبیعی بیشتر افراد ترجیح می دهند از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنند.

طبق تحقیقات انجام شده گیاهان می توانند اثرات مثبتی در جلب توجه افراد برای ورود به فروشگاه یا مغازه شما داشته باشند و در تبدیل آنها به خریدار موثر باشند.

  • تاثیر رنگ سبز بر روی احساسات مشتری
  • هزینه های نگهداری از گیاهان طبیعی
  • تاثیر در زیباسازی محیط های اداری و تجاری
  • تاثیر در جذب مشتری برای رستوران ها
  • عدم نیاز به شرایط خاص مانند نور خورشید

۱ – تاثیر رنگ سبز بر روی ترقیب مشتری

دیوار سبز مصنوعی

پوشش دیوارها با استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی می تواند باعث شادابی و طراوت در محیط کار و فروشگاه شما شود و همچنین باعث کاهش استرس و احساسات منفی در مشتریان شما باشد. شما می توانید با استفاده از طراحی فضای سبز در محیط کار یا فروشگاه خود احساسات مثبتی مانند احساس امنیت و آرامش درونی را در مشتریان خود ایجاد کنید. اما اینجا رنگ سبز اهمیت دارد و مصنوعی یا طبیعی بودن در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد.

سعی کنید تمام سطح دیوار را با استفاده از گیاهان مصنوعی یا طبیعی سبز و زیبا پوشش دهید. اینکار باعث می شود درون فضای کار یا مغازه شما مشتریان احساس آرامش کنند و مدت طولانی تری را برای دیدن محصولات شما صرف کنند. همین موضوع شانس فروش محصولات تان را افزایش می دهد.

رنگ سبز نماد طبیعت است و احساس آرامش و امنیت را به بیننده القاء می کند. با استفاده از نصب دیوار سبز مصنوعی و یا ترکیب آن با گیاهان طبیعی می توانید جلوه بسیار زیبایی را در محیط کار یا فروشگاه خود ایجاد کنید.

۲ – دیوار سبز طبیعی بهتر است یا مصنوعی؟

دیوار سبز مصنوعی

شاید اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این باشد که دیوار سبز مصنوعی بهتر است یا طبیعی؟ خوب هر کدام از این دو دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

مشکلات مراقبت کردن از گیاهان طبیعی

همه ما می دانیم که گیاهان طبیعی حس تازگی و طراوت بیشتری را منتقل می کنند. اما نباید از مشکلات و مسائل مربوط به نگهداریو مراقبت از آنها غافل شویم. گیاهان طبیعی همواره در حال رشد هستند و نیاز به رسیدگی مداوم دارند تا همیشه طراوت و سرسبزی خود را حفظ کنند. هر چند وقت یکبار باید هرس شوند و یا از کودها و داروهای شیمیایی برای جلوگیری از آفت زدن آنها استفاده شود. حشرات و موریانه و پشه ها هم باید به این مشکلات اضافه کنید. بنابراین اگر می توانید با همه این مشکلات کنار بیایید بهترین گزینه برای شما استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی می باشد.

هزینه های خرید تجهیزات و لوازم خاص

با توجه به اینکه گیاهان طبیعی زنده هستند و مدام در حال رشد می باشند، باید بتوانید از آنها به خوبی مراقبت کنید و هر از گاهی آنها را هرس نمایید. برای این کار نیاز به خرید یکسری تجهیزات و لوازم باغبانی دارید که خوب در کنار آن باید از تخصص و دانش کافی برای نگهداری انواع گل و گیاه طبیعی برخوردار باشید.

اگر از گیاهی مانند پیچک در محیط کار یا مغازه خود استفاده می کنید حتماً باید به فکر ایجاد مسیری برای رشد این گیاه باشید و در و دیوار را با میخ و نخ طوری آماده کنید تا پیچک شما بتواند رشد خوبی داشته باشد و مزاحم رفت و آمد شما و مشتریان تان نشود.

زرد شدن برگ های گیاه

با وجود مراقبت هایی که گفته شد بازهم گیاهان طبیعی به مرور زمان زرد و پژمرده می شوند و مجبور هستید دوباره برای خرید یک گیاه تازه هزینه کنید و همه این موارد را دوباره از اول تکرار کنید. در حالی که دیوار سبز مصنوعی همیشه سرسبز و زیبا باقی می ماند و به هیچگونه مراقبتی نیاز نداشته و برای سالهای طولانی قابل استفاده است.

برگ هایی که بر روی زمین می افتند را باید مرتب جمع کنید. برگ هایی که زرد و پژمرده شده اند می تواند ظاهر کلی گیاهان طبیعی را زشت کند و بجای اینکه حس آرامش را در شما و مشتری تان تقویت کند، برعکس باعث ایجاد حس منفی در آنها شود.

البته همیشه جمع آوری برگ های زرد شده گیاهان کار ساده ای نیست. گاهی برگ های زرد و پژمرده خارج از دسترس شما هستند و نمی توانید آنها را از شاخه جدا کنید و همیشه گیاه را سبز و زیبا نگهدارید.

اگر می خواهید خودتان از گیاه مراقبت کنید و همیشه آن را سرسبز و با طراوت نگهدارید باید مواردی از قبیل آبیاری، کود دهی، سمپاشی و هرس کردن را انجام دهید. خوب آیا به این اندازه وقت آزاد دارید؟ بهتر است بگوییم بیشتر از اینکه برای مشتری ها وقت بگذارید باید وقت خود را صرف مراقبت و نگهداری از گل و گیاه درون دفتر کار یا مغازه تان بکنید!

برای مشاهده قیمت چمن مصنوعی کلیک کنید.

۳ – هدف از نصب دیوار سبز در مراکز تجاری و اداری

دیوار سبز مصنوعی

هدف از طراحی فضای سبز برای مراکز تجاری و اداری بزرگ علاوه بر جلب نظر مشتری و مراجعه کننده ها، پوشاندن تاسیسات و دیوارهایی است که به هر دلیل نمی خواهید مراجعه کننده ها و مشتریان آنها را ببینند. گاهی امکان کاشت و نگهداری از گیاهان طبیعی در همه محیط ها ممکن نیست، برای همین افراد تمایل بیشتری به خرید دیوار سبز مصنوعی دارند.

از طرف دیگر در مراکز تجاری و اداری بزرگ هزینه ها کاشت و مراقبت از گیاهان طبیعی بسیار زیاد است و برای اغلب صاحبان این مراکز صرفه اقتصادی ندارد. برای همین ترجیح آنها نصب چمن مصنوعی دیواری است که هم ارزان قیمت تر بوده و هم هزینه های نگهداری چندانی ندارد.

۴ – با دیوار سبز مصنوعی برای رستوران خود مشتری جذب کنید

دیوار سبز مصنوعی

همانطور که گفته شد رنگ سبز احساسات مثبتی را در افراد ایجاد می کند. کاهش استرس و ایجاد حس آرامش از جمله این موارد هستند. اما جالب است که بدانید رنگ سبز می تواند اشتهای افراد را نیز افزایش دهد! اگر شما مالک یک رستوران هستید و میخواهید با کمترین هزینه درآمد خود را افزایش دهید و مشتری های همیشگی داشته باشید، توصیه می کنیم از گیاهان طبیعی در کنار دیوار سبز مصنوعی استفاده کنید. بوی گل های طبیعی و رنگ سبز دیوار ها می تواند اشتهای مشتریان شما را تا دو برابر افزایش دهد.

۵ – چمن منصوعی دیواری در همه جا نصب می شود

دیوار سبز مصنوعی

همانطور که می دانید گیاهان و گل های طبیعی به حداقل میزان نور برای رشد و حفظ کیفیت شاخ و برگ های خود نیاز دارند، در غیر اینصورت خیلی زود پژمرده و خراب می شوند. اما گرین وال مصنوعی هرگز به نور خورشید نیاز نداشته و در هر جا و هر فضایی به راحتی قابل نصب می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *