مقالات

آیا امکان نصب چمن مصنوعی کنار استخر وجود دارد؟

چمن مصنوعی کنار استخر

همه ما دوست داریم که در حیاط خانه یا ویلای خود یک استخر داشته باشیم، اما اگر از چمن مصنوعی کنار استخر استفاده شود زیبایی آن بیشتر خواهد شد. متاسفانه برخی از افراد از چمن های طبیعی در کنار استخر استفاده می کنند که می تواند باعث رشد جلبک ها شده و محلی برای ایجاد آفات و آلودگی ها باشد و با گل و لایی که درست می شود نمای استخر را به کلی خراب و زشت می کند.

البته می توانید از سنگ های صخره ای، سنگ فرش و یا آجر فرش کردن برای اطراف استخر هم استفاده کنید ولی خوب هزینه بسیار بالاتری دارند و نصب آنها زمان زیادی طول می کشد.

بنابراین شاید ارزان قیمت ترین روش نصب چمن مصنوعی کنار استخر باشد که می تواند زیبایی خاصی را به نمایش بگذارد.

مزایای نصب چمن مصنوعی اطراف و دور استخر

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از چمن مصنوعی برای تزئین اطراف استخر استفاده کنند و برای این کار خود دلایلی دارند که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم :

لغزنده نیست

چمن مصنوعی دور استخر در صورت خیس شدن لغزنده و لزج نمی شود، بنابراین بدون نگرانی از سُر خوردن یا افتادن می توانید اجازه بدهید تا کودکان در کنار استخر بازی کنند.

نگهداری آسان

یکی از مزایای خرید چمن مصنوعی برای استخر سهولت نگهداری از آن است. تمیز کردن این محصول بسیار ساده و سریع است و فقط کافی است تا ماهی یک بار سطح چمن را با شلنگ آب بشویید.

عدم استفاده از مواد شیمیایی

چمن مصنوعی نیازی به کود دهی و آبیاری و سمپاشی ندارد، بنابراین می توانید بطور کلی از این کارها صرف نظر کنید. همچنین با عدم استفاده از مواد شیمیایی می توانید از اینکه این مواد مضر وارد آب استخر نمی شوند آسوده خاطر باشید.

گل و لای ندارد

تمیز بودن و نداشتن گل و لای از دیگر مزایای نصب چمن مصنوعی کنار استخر است. بنابراین استخر شما همیشه ظاهری شیک و تمیز دارد.

تنوع بالا

چمن مصنوعی یکی از متنوع ترین محصولات در زمینه طراحی فضای سبز و دکوراسیون است. شما می توانید از مدل های متنوعی که برای تزئین کنار استخر وجود دارد انتخاب کنید. همچنین می توانید از ترکیب واش بتن یا چوب ترموپلاست در کنار چمن استفاده کنید و استخری زیباتر و شیک داشته باشید.

ایمنی بالا

اگر اطراف استخر را با استفاده از سنگ های سخت و سفت سنگ فرش کنید در صورتی که زمین بخورید احتمال آسیب دیدن شما بسیار زیاد است. در حالی که اگر از چمن مصنوعی برای استخر استفاده کنید، در درجه اول به دلیل لغزنده نبودن احتمال کمی وجود دارد که زمین بخورید. ولی اگر بر روی زمین افتادید هم مشکل جدی برای شما ایجاد نخواهد شد.

ماندگاری و دوام بالا

بیشتر افرادی که قصد خرید چمن مصنوعی برای استخر خانه یا ویلای خود را دارند، می دانند که این محصول بسیار با دوام بوده و ماندگاری بالایی دارد. چمن های مصنوعی می توانند حداقل ۱۰ سال برای شما کار کنند و در هر شرایط آب و هوایی گرم یا سرد و در مرطوب ترین مکان ها مانند کنار استخر به خوبی مقاومت کرده و کیفیت خود را حفظ خواهند کرد.

فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز

شرکت حیاط سبز بام سبز با نام تجاری (دنیای چمن) یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین چمن مصنوعی در ایران است که تنوع محصول بسیار زیادی دارد. قیمت چمن مصنوعی در این فروشگاه نسبت به فروشگاه های دیگر بسیار ارزان تر بوده و علت آن این است که دنیای چمن محصولاتش را خودش تولید می کند.

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتری دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱-۲۲۷۳۳۴۱۸

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *